مالک پیشین باشگاه ملوان بندرانزلی مدعی است که طی سال‌های اخیر به ۱۰ فدراسیون ورزشی کمک کرده است.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با خودروی اهدایی از سوی او به سرمربی تیم ملی اظهارداشت: پس از آمدن کی‌روش به ایران در تلویزیون مشاهده کردم که او با تاکسی رفت‌وآمد می‌کند. این در شرایطی بود که شان مربی تیم ملی بیش از این است که با یک تاکسی جا‌به‌جا شود. او با قراردادی چند میلیاردی به ایران آمده و بی‌تردید باید خودرویی در شان این مربی و در شان مردم ایران زیر پای او قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی به مسئولان فدراسیون پیشنهاد کردم یک هیوندای قرمز رنگ را که در خانه داشتم به او هدیه دهم اما پس از یک سال و نیم آن را از فدراسیون پس گرفتم. البته دلیل پس گرفتن خودرو آن طور که عنوان می‌شود برگزار نشدن مجمع نبود و دلیل اصلی‌اش این بود که مشاهده کردم این خودرو متاسفانه در دست کی‌روش نیست!

هدایتی افزود: بنده این خبر را از زبان کی‌روش شنیدم و او در حضور 40 نفر گفت: «اعلام کردند آقای هدایتی یک خودرو به من هدیه داده است و گفتند آیا این خودرو را می‌پسندید و من هم جواب مثبت دادم اما پس از آنکه یک دور با خودرو زدم آن را از من گرفتند». من زمانی که این صحبت‌ها را از زبان کی‌روش شنیدم تقاضا کردم تا فدراسیون خودروی اهدایی من به کی‌روش را پس بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضورش در جمع کشتی‌گیران و اردوی تیم ملی چه بود، آن‌هم در روزهایی که سرپرست و مسئولان فدراسیون هم سری به خانه کشتی نمی‌زنند، عنوان کرد: من بالغ بر 20 سال است که در کنار کشتی هستم و پیش از فوتبال هم در کنار کشتی بودم. با این حال، به ندرت جلوی دید می‌آمدم و امروز هم بار سوم است که در خانه کشتی حاضر شده‌ام.

مالک پیشین باشگاه استیل آذین اضافه کرد: از ابتدا می‌خواستم بی سروصدا راهی خانه کشتی شوم اما به دلیل شائبه‌هایی که برخی می‌گویند چرا فقط به فوتبال و پرسپولیس کمک می‌کنم، ترجیح دادم بازهم در خانه کشتی حاضر شوم تا مردم بدانند که من به رشته‌های مختلف مثل وزنه‌برداری و دیگر رشته‌ها هم کمک می‌کنم. شاید 10 فدراسیون سال‌ها از من کمک می‌گیرند و این وظیفه من است و جزو افتخارات من است که به ورزش کمک می‌کنم.

هدایتی در پاسخ به این سوال که «آیا فدراسیون فوتبال پیشنهاد شما برای قبول هزینه‌های سفر تیم ملی به پرتغال را قبول کرده یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: 15 مردادماه پیشنهادی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردم تا اردوی تیم ملی با هزینه من در پرتغال برگزار شود اما آنها نپذیرفتند. با این حال، اخیراً این پیشنهاد از سوی کفاشیان با موافقت روبه‌رو شد و بنده نیز به آنها اعلام کردم که پس از برنامه‌ریزی سفر هزینه آن را اعلام کنید تا من پولش را بدهم و هزینه‌های اعزام را متقبل شوم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل پارچه نوشته و اعتراض هواداران ملوان طی هفته‌های اخیر چیست، گفت: این کار هواداران نیست و دوست ما که این کارها را کرده است هم می‌داند که دارد چه کار انجام می‌دهد! وقتی فردی به عنوان مالک 70 درصد یک باشگاه را در اختیار می‌گیرد و 2 میلیارد برای خرید آن پول می‌دهد، پس نمی‌تواند مشکلی برای اداره آن داشته باشد. من روزی که از باشگاه بروم، 70 درصد سهام خریداری شده ملوان را به مسئولان شهر انزلی مجانی اهدا می‌کنم. پس من جیبی ندوخته‌ام و این سهام به درد من نمی‌خورد که برخی اینگونه دنبال حاشیه‌سازی هستند.

هدایتی گفت: روزی که قرار شد تیم را در فصل قبل ببندیم، گفتند تیم ملوان برای حضوری قدرتمند در لیگ 5 میلیارد تومان نیاز دارد. آنها اعلام کردند که با این پول درآمدزایی هم انجام می‌شود. یک میلیاردوششصدمیلیون هم در آمدزایی شد و براساس قانون این درآمد متعلق به مالک باشگاه بود اما من این پول را هم نگرفتم و گفتم آن را صرف هزینه‌های باشگاه کنید.

مالک پیشین باشگاه ملوان بندرانزلی ادامه داد: پس اگر یک حساب سر انگشتی انجام دهیم متوجه خواهیم شد که مالکیت و حضور من در ملوان حدود 9 میلیاردوششصد میلیون در فصل قبل کمک حال این تیم بوده است. جدا از آن من نامه تسویه حسابم را هم گرفتم اما اگر مالک باشگاه در این فصل بخشی از پول را هزینه فصل جاری کرده آیا در این بین من مقصر هستم؟ اگر من مقصر هستم آنها اعلام کنند.

هدایتی افزود: قرار بود امسال یک میلیارد به ملوان بدهم و براساس وعده داده شده نیز این وظیفه را به تدریج انجام خواهم داد اما زمانی که من پول را بدهم و آنها بازهم پول و بدهی فصل قبل را تسویه نکنند و بازیکنان و مربیان مصاحبه کنند که هدایتی پول نداده، تکلیف چیست؟ پس من مجبور هستم تا ابتدا از تسویه حساب فصل قبل اطمینان حاصل کنم و سپس پول این فصل را بدهم. حتی چندی پیش به مسئولان باشگاه گفتم که سیصدمیلیون تومان به حساب باشگاه واریز خواهم کرد تا با بدهکاران قبلی تسویه حساب کنید اما آنها در جواب گفتند به شما ربطی ندارد. آیا واقعاً این جواب است؟

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه قرار است به کشتی‌گیران در صورت مدال‌آوری چه جوایزی داده شود، اظهار داشت: جایزه مربیان و کشتی‌گیران با نظر آقای خادم و دیگر مربیان تامین می‌شود و هرچه که آنها بخواهند محقق خواهد شد. بی‌تردید مهم اهتزاز پرچم و خوشحالی مردم است. کشتی ما باید در جهان حرف اول را بزند چون کشتی ورزش اول ایران است.

هدایتی در پاسخ به این سوال که آیا به مدیریت بخشی از کشتی ورود پیدا نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: من قول می‌دهم از این پس یاور، یار و بازوی کسی باشم که در فدراسیون زحمت می‌کشد و کار می‌کند و هر کاری که مسئولان فدراسیون بخواهند من مخلص آنها هستم. با وجود این، مگر قرار است حتماً سمت داشته باشم تا خدمتی برای کشتی این مملکت انجام دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)