مرجع خبری پرسپولیس : مالک باشگاه استیل‌آذین در پاسخ به این سؤال که ورشکست شده گفت: نمی‌دانم کسی از این موضوع سود می‌برد یا خیر، اما اگر واقعا کسی سود می‌برد باید این آرزو را به گور ببرد.

حسین هدایتی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اکنون تیمی انتخاب شده که خود کفاشیان می‌خواست و دیگر بهانه‌ای نیست جز خدمت به جامعه فوتبال.

اراده باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال این بود و باید به آن احترام گذاشت و این موضوع مهم نیست که من به چه کسی رأی داده‌ام.

وی در خصوص صحبت‌های اخیر مطرح شده در مورد طلب وینگادا از باشگاه پرسپولیس گفت: برای این تیم انجام وظیفه کردم و قبل از آن هم از علی‌آبادی رئیس وقت سازمان مشورت گرفتم و ای کاش امروز او هم اینجا بود و حرف‌هایم را تأیید می‌کرد.

هدایتی ادامه داد: وینگادا در دوبی قراردادش را امضاء کرد و نیم ساعت بعد پول از آن سوی دنیا به حسابش واریز شد. این قرارداد را به تهران آوردند تا مدیرعامل وقت یعنی انصاری‌فرد آن را امضاء کند. زمانی که اعضای هیئت‌مدیره از من پرسیدند چرا خودت قرارداد را امضاء نکردی گفتم اجازه دهید مدیرعامل آن را امضاء کند.

هدایتی عنوان کرد: شصت درصد قرار وینگادا نیمه شب به حسابش واریز شد و قرار بود چهل درصد مابقی از بودجه باشگاه تأمین شود. از آشوبی مدیر مالی وقت باشگاه رسید دارم و اگر تناقضی وجود دارد حاضرم جلوی دوربین‌ها در مورد آن صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه قیمت باشگاه داماش دوازده میلیارد تومان اعلام شده گفت: در این مورد اطلاعی نداشته‌ام شاید قیمتی اعلام کرده‌اند که این تیم فروش نرود و یا شاید هم قوه قضاییه می‌خواهد تیم‌داری کند.

وی در مورد اینکه قصد حضور در تیم‌های شاهین یا صبای قم را دارد گفت: شایعه است.

هدایتی در پاسخ به این سؤال که آیا ورشکست شده گفت: نمی‌دانم کسی از این موضوع سودی می‌برد یا خیر، اما اگر واقعا کسی سود می‌برد باید این آرزو را به گور ببرد. اگر صد سال بخواهم در فوتبال هزینه کنم کافی است یکی از مجتمع‌های ساختمانی‌ام را به فوتبال اختصاص دهم و سالی یکی از آن‌ها را بفروشم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد یا خیر یادآور شد: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)