بازیکن آفریقایی پرسپولیس مبتلا به هپاتیت B است

مرجع خبری پرسپولیس : هروه اوسال بازیکن بورکینافاسویی پرسپولیس به دلیل ابتلا به بیماری هپاتیت در آستانه اخراج از تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه قرارداد هروه اوسال در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات ثبت شد، بندی در قرارداد وی گنجانده شد مبنی بر اینکه اعتبار و ادامه قرارداد وی منوط به موفقیت در کلیه آزمون‌های تست پزشکی و احراز سلامت وی خواهد بود، در غیر اینصورت قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه به صورت یکطرفه، فسخ می‌شود.

در همین راستا و با توجه به اینکه بر اساس نتایج اولیه تست پزشکی، اوسال مشکوک به هپاتیت  B است، این بازیکن بورکینافاسویی بر اساس مفاد قراردادش در آستانه اخراج از باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

کاشانی: منافع باشگاه به طور کامل لحاظ می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال فسخ قرارداد و اخراج اوسال از پرسپولیس به دلیل مشکوک بودن وی به بیماری هپاتیت B گفت:” با توجه به اینکه آقای اوسال در روز قبل از پایان فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه شد، در قرارداد ایشان بندی را اضافه کردیم که اعتبار قراردادش با باشگاه، پس از مشخص شدن تست پزشکی‌اش خواهد بود. بهرحال باشگاه با توجه به تجربه‌های قبلی، این مساله را حق خود می‌دانست که با موافقت این بازیکن، این بند به قراردادش اضافه شد.”

کاشانی افزود:” نتایج اولیه آزمایش فدراسیون پزشکی گویای این مساله است که این بازیکن مشکوک به هپاتیت B است. بر این اساس اگر در تست‌های پزشکی تکمیلی، این مساله محرض شود، بر اساس قرارداد منعقده، قرارداد وی به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد. همچنین در صورت فسخ قرارداد، اوسال ملزم به استرداد کلیه وجوهی است که مبتنی بر قرارداد مذکور، از باشگاه دریافت کرده است.”

کاشانی تاکید کرد:” در بند الحاقی در قرارداد آقای اوسال، اضافه شده است که علاوه بر حق فسخ قرارداد به صورت یکطرفه، باشگاه حق دارد برای تامین منافع خود اقدامات دیگری نیز انجام دهد. با این حال ما منتظر نتایج تست نهایی می‌مانیم تا پس از آن بر اساس قرارداد، عمل کنیم.”

دایی: اوسال تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات را ندارد

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت هروه اوسال گفت:” اوسال بازیکنی است که در روز آخر به تیم اضافه شده است و به همین دلیل طرفین، توافق کردند در صورت بی نقص بودن تست پزشکی، این بازیکن به جمع ما ملحق شود و در غیر اینصورت، قراردادش لغو شود.”

دایی افزود:” متاسفانه گویا نتایج تست اولیه پزشکی ایشان نشان‌دهنده ابتلای وی به بیماری هپاتیت  B است. برای همین ما از وی خواستیم تا مشخص شدن نتایج تست پزشکی تکمیلی، از حضور در تمرینات خودداری کند.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)