پرسپولیس نیوز : جدیدترین سوژه ای که مورد حمله در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است شهرام محمود بازیکن بی حاشیه تیم ملی والیبال کشور است!

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی گوام را با شش گل از پیش رو برداشت. سردار آزمون مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی هم در این بازی گلزنی کرد. او بعد از گلزنی شادی خود را در کنار مهدی طارمی تقدیم به پسر تازه متولد شده شهرام محمودی، ستاره تیم ملی والیبال تقدیم کرد و بعد از بازی او و مهدی طارمی در مصاحبه های خود این موضوع را متذکر شدند.

بعد از این اتفاقات شهرام محمودی در اینستاگرام شخصی خود برای آزمون پست گذاشت و از وی تشکر کرد و چون ارتباط نزدیکی با طارمی نداشت در ایسنتاگرامش به او اشاره نکرد. اما هواداران مجازی پرسپولیس که از نادیده گرفتن ستاره تیم خود یعنی مهدی طارمی عصبانی شده بودند به پیج این ستاره والیبال حمله کردند و وی را با پیام های نامناسبی مورد خطاب قرار دادند.

محمودی در این باره می گوید : من خودم پرسپولیسی هستم و همه این موضوع را می دانند. شاید واکنش ها به خاطر این علت بوده که آقای طارمی هم در عکس بوده ومن حواسم به این مسئله نبود .ولی همه می دانند که من یک پرسپولیسی دو آتشه هستم و چون با طارمی ارتباط نزدیکی نداشته ام پیغامی برایش نگذاشتم.

متاسفانه در طول یک سال گذشته کاربران ایرانی در فضای مجازی بارها چهره های شاخص ورزشی و هنری را به دلایل مختلف مورد توهین های مختلف قرار داده اند ، از ماجرای سوشا مکانی و گزارشگر معروف گرفته تا کاناوارو و دیگر بازیکنان و داور و مربیان و حالا رسیدن به صفحه شهرام محمودی.

 

افراد در این شبکه ها شخصیتی جدای از شخصیت واقعی خود دارند و این طور است که یک بچه هم می تواند به خود اجازه دهد هرچه از ذهنش بیرون می آید خطاب به مخاطبش ارسال کند. همین افراد اگر در خیایان با شخصیت واقعی خود با مخاطب مورد نظر روبرو شوند در اکثریت قریب به اتفاق موارد نه تنها شروع به فحاشی نمی کنند که بعید نیست از سر و کول آن شخص برای گرفتن عکس و امضا بالا بروند.

 

صفحه شخصی هرکس همان طور که از اسمش پیداست مربوط به خود شخص است و برای هرکسی که بخواهد در آن پیام منتشر می کند. یک نفر نیست از هتاکان سوال کند هر مشکلی که با شخص دارید، خانواده اش چه گناهی کرده اند که مورد اهانت شما قرار می گیرند؟ مطمئنا این افراد هواداران واقعی تیم نیستند و تنها خیال می کنند هواداراند اما در واقع از هر دشمنی برای بدنام کردن تیم ها بدترند و خود باشگاه و اعضایش هم به چنین حمایتی نیاز ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)