باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی در حال بررسی شرایط است تا این بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب کند.

مهدی ترابی که در فهرست مازاد باشگاه العربی قطر قرار گرفته و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین باشگاه العربی اقدام به جذب یوسف المساکنی کرده است و این موضوع شانس ترابی را برای ماندن در این باشگاه کاهش داده است.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس جدی‌ترین تیمی است که برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام داده است. البته خود ترابی هم در همین راستا برای بازگشت به پرسپولیس مشتاق است.

البته موضوع دیگر موافقت کادرفنی پرسپولیس با جذب این بازیکن بود که امروز حمید مطهری در نشست خبری در مورد این بازیکن گفت: «ترابی از نظر اخلافی و فنی بازیکن توانمندی است و در این مساله هیچکس شکی ندارد. باید ببینیم شرایط ترابی در قطر چگونه است و اقدامات لازم را در صورت نیاز در زمان خودش انجام خواهیم داد.»

باشگاه العربی اما تا کنون پاسخی را به درخواست باشگاه پرسپولیس نداده است. البته در این راستا شایعه شده بود که باشگاه قطری برای جذب این بازیکن پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری مطرح کرده که این موضوع کذب بود چرا که العربی هنوز واکنشی به فروش ترابی نداشته است.

با این حال باشگاه به نزدیکان این بازیکن اعلام کرده که قیمت ترابی حدود ۹۰ هزار دلار است.

موضوع دیگر که در مورد جذب ترابی مطرح شد انتقال قرضی این بازیکن بود که العربی قصد حفظ این بازیکن را ندارد و به همین خاطر ترابی در صورت بازگشت به ایران به صورت قطعی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

البته خیلی‌ها قصد داشتند این بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستند اما مصدومیت‌های متوالی این بازیکن موجب شده تا باشگاه‌های قطری ریسک خرید این بازیکن را نپذیرند.

با توجه به این موضوع باشگاه پرسپولیس در گام اول منتظر پاسخ دریافت نامه خود برای مهدی ترابی است.

مهدی ترابی تمایل دارد بخشی از قرارداد خود را دریافت و فسخ کند. العربی تا جایی در این زمینه همکاری خواهد کرد.

العربی در حالی که یوسف المساکینی را بخدمت گرفته دنبال ان است که از تیم خواهان ترابی مبلغی دریافت کند. این دو چالش حل شود ترابی در توافق با باشگاه پیراهن پرسپولیس را برتن می کند.

ترابی قراردادی ۷۵۰ هزار دلاری با العربی امضا کرده است. باید دید العربی چه میزان از مبلغ قرارداد نیم فصل دوم را حاضر است به ترابی پرداخت کند و خود مهدی به دریافت چه مبلغی رضایت دارد.

نکته مهم این است که ترابی مصمم به بازگشت به پرسپولیس است و پیشنهاد سپاهان و تراکتور را جدی نگرفته است. او ابتدا پرس و جو کرده که بییند نظر کادر فنی چیست و وقتی با استقبال آنها مواجه شده مراتب تصمیم جدی خود برای بازگشت را به‌ کادر فنی، باشگاه و چند همبازی پرسپولیسی خود گفته است.

سمیعی و شکوری هم چراغ خاموش در تلاش هستند؛ هم نظر گل محمدی را جویا شده‌اند، هم با العربی مکاتبه کرده اند و هم با ترابی و نزدیکانش مذاکره کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)