رقيب پرسپوليس يك ميليارد تومان براى جذب انصارى فرد هزينه مى كند!


مرجع خبری پرسپولیس : بحث انتقال كريم انصارى فرد از سايپا به پرسپوليس، در روزهاى گذشته حرف و حديث هاى زيادى را به وجود آورد.


به گزارش مرجع خبری باشگاه سايپا در ازاى صدور رضايت نامه اين بازيكن براى باشگاه پرسپوليس مبلغ ۵۰۰ ميليون تومان طلب كرد كه بعد از چند روز سرخ پوشان حاضر به پرداخت چنين مبلغى شدند اما صحبت هاى ديروز محمدمايلى كهن، داستان انتقال انصارى فرد از سايپا به پرسپوليس را وارد فاز جديدى كرد كه به نظر مى رسد اين انتقال سخت تر شود.


سرمربى سايپا در مصاحبه اى با راديو ورزش اعلام كرد كه شرط مالى ۵۰۰ ميليون تومانى يكى از شرطهاى باشگاه سايپا براى انتقال اين بازيكن به پرسپوليس است و ۲ شرط ديگر هم وجود دارد كه اگر سرخ پوشان شرط اول را قبول كنند، ۲ شرط بعدى مطرح خواهد شد.

البته طبق شنيده هاى ما باشگاه سايپا و در راس آن مایلی کهن به خاطر پيشنهاد استیل آذین كمى شرايط انتقال انصارى فرد به پرسپوليس را سخت كرده است.

اين باشگاه حاضر شده مبلغ ۶۰۰ ميليون بابت رضايتنامه و ۴۰۰ ميليون هم براى يك فصل به كريم انصارى فرد بدهد يعنى اين تيم متمول حاضر است مبلغ بیش از يك ميليارد تومان براى يك فصل هزينه كند تا اين بازيكن را در خدمت بگيرد . در این میان مایلی کهن نیز بی نصیب نخواهد ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)