پولیس برای هشتمین بار در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الدحیل قطر برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) دقیقه به مصاف الدحیل قطر برود.

سرخپوشان تهرانی با هفت امتیاز در صدر جدول قرار دارند و حریف قطری با ۶ امتیاز تیم سوم جدول است. بازی رفت ۲ تیم با برتری ۲ بر صفر الدحیل تمام شد ولی حالا اوضاع به کلی فرق کرده است.

امشب شاهد هشتمین تقابل پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. تیم قطری که پیش از این با نام لخویا بازی می‌کرد در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد اما در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با تیم الجیش ادغام شد و الدحیل به وجود آمد. در این مدت این تیم قطری افتخارات زیادی را در فوتبال کشور قطر به دست آورده و بارها در مسابقات آسیایی شرکت کرده است. آنها پیش از امشب هفت بار با پرسپولیس مقابله کرده‌اند که حاصل آن سه برد، سه باخت و یک تساوی بوده است.

در سال ۲۰۱۵ یک برد سه بر صفر و یک باخت سه بر صفر برای این تیم قطری در برابر پرسپولیس رقم خورد. در سال ۲۰۱۷ و در مرحله یک هشتم نهایی یک تساوی بدون گل و یک باخت یک بر صفر برای الدحیل حاصل شد. آنها در سال ۲۰۱۸، این بار در یک چهارم به مصاف سرخپوشان تهرانی رفتند. پیروزی یک بر صفر در بازی رفت به دست آوردند اما در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک در دیداری دراماتیک باختند و بازهم حذف شدند. آخرین تقابل هم همین بازی رفت سل ۲۰۲۰ بود که با برد نماینده قطر تمام شد. باید دید در هشتمین پیکار چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. آیا چهارمین برد پرسپولیسس با یحیی به دست می‌آید؟

نباید فراموش کنیم که الدحیل در سه تقابل اخیر خود مقابل تیم‌های ایرانی ۲ برد داشته و یک تساوی و شکستی را متحمل نشده است. آخرین باخت همان بازی سه بر یک در مقابل پرسپولیسِ برانکو بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)