در هفته هفتم لیگ برتر فردا شب تیم راه آهن با علی دایی به مصاف استقلال می رود. دایی که بر خلاف دوران بازی اش، به عنوان مربی نتایج خوبی مقابل استقلال کسب کرده است.

این دهمین رویارویی دایی و استقلال در لیگ برتر است. دایی با سایپا، پرسپولیس و راه آهن تاکنون 9 بار در لیگ برتر به مصاف استقلال رفته که 4 برد و 3 تساوی و 2 باخت بدست آورده است. هر دو باخت دایی با پرسپولیس در فصل 89 لیگ برتر بود که هر دو نیز با داوری های عجیب مرادی و ترکی همراه بود!

 

دایی با سایپا طی 4 بازی به استقلال نباخت و 3 بار این تیم را شکست داد. او با پرسپولیس هم یک بار موفق به شکست آبی پوشان شد. دایی با راه آهن در فصل قبل دو بار با استقلال روبرو شد که هر دو بازی به تساوی انجامید.

اما این بازی هشتمین رویارویی او با امیر قلعه نوعی نیز هست که هیچگاه مقابل او در لیگ برتر پیروز نشده است. او طی 6 بار رویارویی با این مربی در لیگ برتر 3 باخت و 3 تساوی بدست آورده است و فقط یک بار در جام حذفی و در ضربات پنالتی(پرسپولیس- سپاهان) موفق به پیروزی مقابل قلعه نویی شد. دایی با سایپا در فصل 86 به مس قلعه نوعی 2-1 باخت، با پرسپولیس مقابل سپاهان قلعه نوعی 2 تساوی و یک باخت داشت و فصل قبل نیز با راه آهن مقابل تراکتورسازی یک باخت و یک تساوی بدست آورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)