پرسپولیس نیوز : پرسپولیس دو گام تا قهرمانی فاصله دارد و باید هر دو بازی باقی مانده را ببرد تا سرنوشت قهرمانی دست خودش باشد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ اولین بازی در تبریز مصاف با گسترش فولاد است، بازی در شهری که سال هاست پرسپولیس در  آن غریبه است و هیچ فکری به حال آن نشده است.

از وقتی تراکتورسازی به لیگ برگشته و حامیان قابل توجهی پیدا کرده بسیاری از هواداران پرسپولیس ساکن آذربایجان از ابراز علاقه به تیم محبوب خود محروم شده و با موانع و خطراتی که برای آنان در این شهرها ایجاد شده عملا جرات ابراز علاقه از آنان گرفته شده است.

به همین خاطر است که عنصر حمایت تماشاگر برای پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا در مسابقات به میزبانی تبریز برای سرخپوشان به کل حذف شده و با حضور 40 – 50 نفری هواداران و اعضای کانون هواداران در گوشه ای از ورزشگاه های این شهر پرسپولیس در این بازی ها تقریبا بدون حامی بوده است.

این در شرایطی است که در این منطقه هواداران پرشماری برای پرسپولیس وجود دارد که در صورت ساماندهی اصولی و ایجاد بستر حمایتی از آنان شاهد بازگشت و حضور پرشور آنان در ورزشگاه برای حمایت از ارتش سرخ پایتخت خواهیم بود.

گذشته از بی توجهی به طرفداران بومی، پرسپولیس برای مسافرت و جابجایی هواداران خود از شهر مرکزی یعنی تهران هم طی همه این سال ها برنامه نداشته است. مگر نه این است که در مسابقات تراکتورسازی در تهران و یا سپاهان اصفهان در این شهر اتوبوس های حامی این تیم ها دسته دسته راهی تهران می شوند و چندین سکوی آزادی را به اشغال خود درآورده و به حمایت از تیم محبوب خود می پردازند. چرا فکر مشابهی برای این مسئله در باشگاه پرسپولیس نشده است؟

ثبت نام و تهیه چند دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران به تبریز و حمایت گسترده از بازیکنان پرسپولیس در بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل گسترش فولاد تبریز حداقل کاری است که باشگاه پرسپولیس و کانون هواداران می توانند در این مقطع حساس و تاریخی از فصل پانزدهم لیگ برتر انجام دهند و در این زمینه هم بستر را برای افزایش روحیه و برنده شدن تیم در بازی خارج از زمین فراهم کنند.

همین فردا اگر برنامه ریزی برای ساماندهی هواداران و حضور پرشور در ورزشگاه در مسابقه برابر گسترش فولاد تبریز آغاز شود مطمئنا با استقبال گسترده هواداران پرسپولیس در آستانه قهرمانی مواجه شده و به سرانجام خوشی ختم خواهد شد.

* حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)