سرمربی فولام خطاب به هافبک تیم ملی کشورمان گفت که برای حضور در ترکیب اصلی باید سخت تلاش کند.

به گزارش تسنیم، در حالی که اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان فصل گذشته برای سفیدپوشان غرب لندنی 24 بازی انجام داد ولی با گذشت 5 هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ جزیره هنوز در لیگ برتر به میدان نرفته و تنها در دیدار این تیم مقابل برتون در جام اتحادیه به بازی گرفته شد.

دژاگه در اواخر فصل گذشته در حالی که یکی از مهره‌های اصلی این تیم به شمار می‌رفت در بازی با کوئینزپارک رنجرز از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و 2 ماه آخر مسابقات را از دست داد.

در پستی که او بازی می‌کند مارتین یول به دیمین داف و برایان روئیز اعتقاد بیشتری دارد و این مربی آلمانی حتی در دربی شنبه شب مقابل چلسی بانگنا تازه وارد را به هافبک 27 ساله کشورمان ترجیح داد.

شاید دژاگه در دیدار امشب (سه‌شنبه) سفیدپوشان غرب لندن این شانس را پیدا کند تا مقابل اورتون در جام اتحادیه به میدان برود ولی سرمربی فولام از بازیکن پیشین ولفسبورگ انتظارات بیشتری دارد.

مارتین یول در این باره گفت: من در هر پست یک بازیکن درجه یک می‌خواهم. در پست بال کناری ما بازیکنانی همچون اشکان دژاگه، دیمین داف، برایان روئیز و مساکا را داریم. آنها باید برای تصاحب جایگاهشان بجنگند.

وی در خصوص هافبک ایرانی تیمش عنوان کرد: دژاگه تا کریسمس 2013 گزینه اول در پست خودش بود. تنها چیری که به اشکان می‌گویم این است که باید به ما نشان بدهد بازیکنی درجه یک است و می‌تواند در پست خود شماره یک باشد. این توصیه را هم به دیمین داف دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)