لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی تیم‌های چهارم و پنجم فصل گذشته و همچنین برد خارج از خانه شاگردان ارنستو والورده آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در بازی افتتاحیه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، موسوم به لالیگا شب گذشته رئال سوسیه‌داد، تیم چهارم فصل گذشته میزبان ختافه بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. گل‌های این بازی را کارلوس ولا در دقیقه 42 و هریس سفروویچ در دقیقه 70 به ثمر رساندند.

شب گذشته همچنین والنسیا، تیم پنجم فصل گذشته لالیگا در خانه خود، ورزشگاه مستایا از مالاگا میزبانی کرد و توانست آبی‌وسفیدپوشان اندلس را با تک گلی که ریکاردو کاستا در دقیقه 64 به ثمر رساند شکست دهد.

در آخرین بازی از شب نخست هفته اول لالیگا، اتلتیک بیلیائو به خانه وایادولید رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. گل‌های تیم تحت هدایت ارنستو والورده را مارکل سوسائتا در دقیقه 28 و ایکر مونیاین در دقیقه 50 به ثمر رساندند و تک گل میزبان را نیز پاتریک ابرت در دقیقه 31 زد.

در ادامه بازی‌های هفته نخست لالیگا، امشب 4 دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها، بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه خود ورزشگاه نیوکمپ میزبان لوانته خواهد بود و رئال مادرید نایب قهرمان فصل قبل از رئال بتیس پذیرایی می‌کند. در دیگر بازی‌ها هم اوساسونا میزبان گرانادا است و اتلتیکو مادرید میهمان سویا خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)