مرجع خبری پرسپولیس :  پيروزي پرگل ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز

تيم فوتبال‌ ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 21 مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه فولادشهر به ميدان رفت كه در پايان اين بازي ذوب‌آهن با نتيجه پرگل 5 بر 2حريفش را شكست داد.
گل‌هاي ذوب‌آهن را اسماعيل فرهادي در دقيقه 25، قاسم حدادي‌فر در دقيقه 31، ايگور كاسترو در دقيقه 33، فرشيد طالبي در دقيقه 55 و محمد قاضي در دقيقه 80 به ثمر رساندند و هادي خنيفر در دقيقه 51 و مهدي دغاغله در دقيقه 77 براي استقلال اهواز گلزني كردند.
نكته جالب در نتيجه مسابقه اين بود كه ذوب‌آهن در هفته ششم با همين نتيجه مقابل مس در كرمان شكست خورده بود
قضاوت اين ديدار بر عهده محسن تركي بود. وي به هادي خنيفر، مهدي دغاغله و محسن ارزاني از استقلال اهواز و محمد قاضي، سينا عشوري و علي‌رضا حدادي‌فر از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد.

در حاشیه : خداداد عزيزي پس از شكست 5 بر 2 استقلال اهواز برابر ذوب‌آهن، مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني با اعلام اين مطلب كه بيشتر از اين چيزي نداشتم تا به بازيكنان تيمم ارائه دهم، استعفاي خود را از سمت سرمربيگري اين تيم اعلام كرد.
پيش از اين شهرام شفيع‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال اهواز گفته بود اين بازي آخرين فرصت خداداد عزيزي در سمت سرمربيگري استقلال اهواز است كه با اين وضعيت او از تیم استقلال اخراج و جرگه مربیان بیکار اضافه شد
.

 

*** پيكان قزوين با شكست تيم ابومسلم صدر نشيني ليگ برتر را حفظ كرد 

ديدار تيم‌هاي پيكان قزوين و ابومسلم خراسان از هفته هفتم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور با نتيجه دو بر صفر به سود تيم پيكان پايان يافت.

اين ديدار شنبه شب در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين با قضاوت منصور نوري و كمك‌هاي رحيم شاهين و مهرداد تقي زادگان و رسول رهبر بام به عنوان داور چهارم از استان آذربايجان غربي باحضور سه هزار تماشاگر برگزار شد.

براساس اين گزارش، گل نخست اين ديدار در دقيقه ‪ ۷۱‬بازي توسط مدافع تيم ابومسلم خراسان و گل دوم تيم پيكان توسط ايمان رزاقي راد در دقيقه ‪ ۸۹‬به ثمر رسيد.

در دقيقه ‪ ۹۳‬داور بازي يك ضربه پنالتي به نقع تيم پيكان قزوين اعلام كرد كه دروازه بان تيم ابومسلم ضربه محمد رضا طهماسبي را مهار كرد و اين پنالتي به گل تبديل نشد.

در اين ديدار مجيد غلامي دروازه بان و سعيد خاني كاپيتان تيم ابومسلم خراسان و علي سلماني و سعيد لطفي از تيم پيكان قزوين با كارت زرد داور بازي جريمه شدند.

تيم پيكان قزوين با اين برد در جدول رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور ‪ ۱۶‬اميتازي شد و در مكان نخست جدول قرار گرفت. 

 

***شكست سنگين مس كرمان مقابل شاهين بوشهر

 تيم‌هاي شاهين بوشهر و مس كرمان در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر در حضور حدود 15 هزار تماشاگر به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با نتيجه 4 بر يك به سود تيم ميزبان به پايان رسيد.
تيم مس كه در هفته گذشته برابر ذوب‌آهن با نتيجه پر گل 5 بر 2 به برتري دست يافته بود اين هفته با روحيه بالا به ديدار شاگردان ياوري رفت، اما اين تيم شاهين بود كه با گل زود هنگام عباس پورخسرواني در دقيقه 6 پيش افتاد. در ادامه مسابقه عباس پورخسرواني توانست در دقيقه 34 گل دوم خود و شاهين را به ثمر رساند. اين پايان كار نبود و تيم شاهين در دقيقه 57 توسط رضا بازياري به گل سوم دست يافت. شاگردان ياوري 4 دقيقه پس از اين گل توسط عبدا.. كرمي در دقيقه 61 به گل چهارم خود رسيدند.
تيم مس كرمان تنها توانست در دقيقه 81 توسط لوسيانو ادينهو يك گل را جبران كند تا با شكستي سنگين برابر تيم قعر جدولي شاهين كار را به پايان برسانند.
قضاوت اين ديدار بر عهده مسعود مرادي بود. وي در اين ديدار به هيچ بازيكني از 2 تيم كارت نشان نداد

 

*** پيروزي صبا و تداوم ناكامي‌هاي پاس

تيم‌هاي صبا قم و پاس همدان از هفته هفتم ليگ برتر فوتبال در ورزشگاه يادگار امام قم از ساعت 21 امشب به مصاف يكديگر رفتند.
در اين مسابقه تيم پاس همدان در دقيقه 32 بازي توسط هادي اصغري گل اول بازي را به ثمر رساند، اما شاگردان محمد حسين ضيايي پس از 6 دقيقه در دقيقه 38 توسط فريدون فضلي به گل دست يافتند و بازي را در نيمه نخست به تساوي كشاندند.
در ادامه مسابقه و در نيمه دوم اين تيم صبا بود كه توانست با گل ابوالفضل حاجي‌زاده در دقيقه 63 به گل دوم خود دست يابد و بازي را با نتيجه 2 بر يك پيروز شود.
قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا فغاني بود. وي به مجيد غلام‌نژاد و يدالله اكبري از تيم پاس كارت زرد نشان داد. ضمن اينكه يدالله اكبري در دقيقه 65 با كارت زرد دوم داور مواجه شد و از زمين بازي اخراج شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)