پرسولیس یک روز زودتر دوم شد

مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر استقلال تهران ، تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر را شکست داد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با پیروزی تیم های ذوب آهن و  تراکتورسازی و شکست تیم های استقلال و فولاد آغاز شد.

 

طی یکی از این مسابقات تيم هاي صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختي آبادان در حضور 20 هزار هوادار به مصاف هم رفتند  و نفت با نتيجه 2 بر صفر حريف نامدار خود را مغلوب كرد.

 

 

 

دو تيم در ابتداي مسابقه، بازي پاياپايي را انجام دادند. بازيكنان استقلال و نفت آبادان هر از گاهي روي دروازه هم خطري ايجاد مي كردند تا اينكه در دقيقه 29 نبي ساكي توانست دروازه استقلال را باز كند.

شاگردان مظلومي در ادامه مسابقه چندين بار تلاش كردند دروازه نفت را باز كنند اما تلاش آنها حاصلي نداشت. در دقيقه 75 لئون خاچاچيان گل دوم نفت را به ثمر رساند تا استقلال دست خالي از آبادان بازگردد.

 

با کسب این نتیجه و به دلیل کاهش تفاضل گل استقلال این تیم یک پله در جدول سقوط کرده و در مکان سوم جدول رده بندی پایین تر از پرسپولیس قرار گرفت.

 

در دیگر دیدار امروز از ساعت 15 ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر ميزبان پاس همدان كه در پايان با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد.

ايگور كاسترو در دقيقه 18 تك گل بازي را به ثمر رساند تا نماينده اصفهان 3 امتياز با ارزش را به دست آورد.
رحيم مهر پيشه قضاوت اين بازي را بر عهده داشت كه محمد قاضي، سيد جلال رافخايي از ذوب آهن و آرتور يادگاريان و نادر رحماني،‌ امير محبي را از تيم پاس با نشان دادن كارت زرد جريمه كرد.

 

در ديگر ديدار تيم ملوان در خانه ميزبان فولاد خوزستان بود كه با برتري يك بر صفر موفق شد 3 امتياز را به دست آورد. پژمان نوري در دقيقه 55 گل نماينده انزلي را وارد دروازه فولاد كرد.
شاهين حاج بابايي، داور مسابقه علي گردان فر از ملوان و كريم شاهوردي و مهدي كناره را از تيم فولاد با دادن كارت زرد جريمه كرد.

در ديگر ديدار همزمان تراكتورسازي در خانه برابر پيكان قزوين به پيروزي 2 بر يك رسيد.
در دقيقه 6 سيد امير بزرگي براي پيكان گلزني كرد، ‌اما در ادامه و در دقيقه 9 آندرانيك تيموريان و در دقيقه 25 علي عليزاده براي تراكتورسازي گلزني كردند تا نماينده تبريز با كسب 3 امتياز از ميدان خارج شود.

 

 

در ادامه مسابقات این هفته فردا تیم های راه آهن با استیل آذین ، پرسپولیس با نفت تهران ، سایپا با مس و شاهین با شهرداری تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)