در روزی که سرالکس فرگوسن برای نخستین بار پس از بازنشستگی‌اش به اولدترافورد بازگشته بود تا نمایش شاگردانش را تماشا کند، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس به دومین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در نخستین بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و با افزایش امتیازات خود به 7 امتیاز با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی موقتاً در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

در این دیدار که سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین شیاطین سرخ آن را از سکوها تماشا کرد، روبین فن‌پرسی گل نخست بازی را در آخرین دقیقه نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی را کاگیشو دیکگاکوی با خطایی که روی اشلی یانگ انجام داد و منجر به اخراج وی از ترکیب کریستال پالاس نیز شد به تیم میزبان تقدیم کرد.

حملات شیاطین سرخ در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا اینکه وین رونی در دقیقه 81 از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی توپ را به کنج دروازه میهمان فرستاد و حاشیه امنیت تیمش را برای کسب دومین پیروزی این فصلش افزایش داد.

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 7 دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آنها چلسی از ساعت 21 میهمان اورتون خواهد بود. پیش از این دیدار نیز از ساعت 18:30 آرسنال به خانه ساندرلند و منچسترسیتی نیز میهمان استوک سیتی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)