پرسپولیس نیوز : 6 ساعت و 6 دقیقه و 6 ثانیه به پایان سال 1393 مانده است.

سال 93 با همه خوبی ها و بدی هایش گذشت و چیزی به تحویل سال جدید باقی نمانده. سالی که لحظات خوشی مثل 10 دقیقه طوفانی دربی 79  و اتفاقات تلخی مثل از دست دادن مرتضی احمدی و خداحافظی علی کریمی و لحظات بیم و امید جام جهانی را در روزهای خود داشت.

 

در تمام روزهای سال 1393 سعی کردیم تا به هر زحمتی غیبت نداشته باشیم و پرسپولیسی های نجیب کمبودی را احساس نکنند، اگر هم کمی و کاستی بود به بزرگواری تان ببخشید عزممان را جزم می کنیم از این هم بیشتر و بهتر خدمتتان باشیم و سوای هر نتیجه و برد و باختی عنوان اولین سایت باشگاه های ورزشی دراختیار پرطرفدارترین باشگاه آسیا باقی بماند.

به استقبال تحویل سال جدید می رویم با این امید و آرزو که روزهای بهتری برای ایران سربلند، فوتبال کشور و پرسپولیس عزیزمان رقم بخورد.

در کنار سفره های هفت سین باستانی در خانه ها؛ ما پرسپولیسی ها این لحظات آخر کنار هم را سرخ تر می گذرانیم. به بهانه این دقایق شما هم با ما همراه شوید و یک سفره هفت سین قرمز و پرسپولیسی به سلیقه خود درست کنید.

کمک احتیاج دارید؟ 1- سلطان 2- سوشا مکانی 3- سه گل 10 دقیقه 4- ساشا ایلیچ 5- سیدجلال حسینی …. سین پرسپولیسی تا دلتان بخواهد پیدا می کنید! عیدتان مبارک!

 

مهدوی/مدیریت پرسپولیس نیوز.کام 1393.12.29/20:09

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)