مرجع خبری پرسپولیس : شايد براي پرسپوليسي‌ها سوال‌هاي بسياري درباره اينكه تركيب تيم در شروع بازي‌هاي ليگ چگونه خواهد بود و حميد استيلي قصد دارد از چه تركيبي استفاده كند، به وجود آمده باشد.

 

هر چند غيبت ملي‌پوشان در تمرين‌ها و بازي‌هاي تداركاتي گمانه‌زني در اين مورد را بسيار سخت مي‌كند اما با كنار هم قرار دادن تركيب چيده شده از سوي استيلي مي‌توان به برخي نكات پي برد و اينكه در ذهن او چه مي‌گذرد.

در اين ميان مصدوميت‌ها هم كار را سخت‌تر مي‌كند و مثلا مصدوميت آچار فرانسه‌اي مثل حميدرضا علي‌عسگري امكان جابجايي نفرات در پست‌ها را پايين مي‌آورد با اين وجود مي‌توان گفت:

 

1- استيلي در بازي مقابل تيم ب از اميرحسين فشنگچي در دفاع چپ استفاده كرد اما اين آزمايش تكرار نشد. حال بايد ديد آيا واقعا استيلي قصد دارد روي فشنگچي به عنوان يك مدافع چپ هم حساب كند يا نه.

2- در هر سه بازي عليرضا محمد به عنوان مدافع راست به بازي گرفته شد و برعكس آنچه دايي در هفته‌هاي پاياني فصل گذشته انجام مي‌داد، سامان آقازماني هرگز در اين پست آزمايش نشد و در هافبك دفاعي، پست تخصصي خودش به ميدان رفت.

3- با بازي‌هاي قابل قبول محمد نوري در پست دلخواهش يعني مهاجم سايه كه در هر سه مسابقه تكرار شد بعيد است استيلي‌ از اين بازيكن در جاي ديگري استفاده كند و شايد اين مساله در كنار بازگشت علي كريمي مهمترين چالش ذهني استيلي در مورد چيدمان تيمش باشد.

4- محمد منصوري بازيكن مورد علاقه حميد استيلي است كه در بازي با قونيه‌اسپور به خاطر مصدوميت بازي نكرد. شايد منصوري گوش راست يا حتي چپ اصلي پرسپوليس باشد اما بازي دادن به او در پست‌ مهاجم سايه مقابل گزتپه نشان داد استيلي روي او حساب ويژه‌اي بازي كرده است.

5- غلامرضا رضايي در هر مسابقه به عنوان مهاجم نوك به كار گرفته شده و خوب هم كار كرده پس بعيد است استيلي مثل دايي در جناحين از او بازي بگيرد هر چند رضايي بايد براي بازي كردن در تركيب اصلي از نفراتي مثل اولادي، هاشميان و نوروزي پيشي بگيرد.

6- روح‌ا… سيف‌اللهي مهاجم جوان پرسپوليس همواره از سوي استيلي در گوش چپ به كار گرفته مي‌شود و بعيد است استيلي روي او به عنوان آلترناتيو مهاجم نوك حساب باز كند.

7- انگار شيث عضو اصلي خط دفاع پرسپوليس است و زوج او از ميان نورمحمدي، نصرتي و شيري انتخاب خواهد شد. قطع يقين رضايي يكي از دو مدافع اصلي پرسپوليس است و استيلي دنبال زوج مناسب براي او مي‌گردد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)