مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال الشباب گفت: بازيكنان ما تجارب زيادي از بازي كردن در ورزشگاه هاي مملو از جمعيت دارند، بنابراين هراسي در اين زمينه نداريم.

انزو هكتور قبل از ديدار اين تيم با پرسپوليس اظهار داشت: هر دو تيم براي اول شدن مي‌جنگند. البته ما با يك مساوي هم به عنوان تيم اول صعود كرده و مي‌خواهيم از اين برتري استفاده كنيم تا در مرحله بعد ميزبان باشيم. اين يك بازي مهم است و اگر همه يكدل باشند مي‌توانيم به عنوان تيم صدرنشين به دور بعدي صعود كنيم.
وي در پاسخ به این سوال که چه شناختي از پرسپوليس داريد و آيا بازي كردن مقابل 100 هزار تماشاگر نگرانتان نمي‌كند، عنوان كرد: علاقه دارم در بازي فردا ورزشگاه پر شود زيرا بازيكنان ما با اين جو آشنا هستند و از اين نظر استرسي نداريم.
اين مربي آرژانتيني ادامه داد: در بازي اول كه مقابل پرسپوليس ميزبان بوديم بازي سختي را انجام داديم. برابر الغرافه هم طوري كه دوست داشتيم بازي كرديم و هدف‌مان كسب يك امتياز بود، اما در ديدار فردا فقط براي اول شدن مي‌جنگيم.

سرمربي الشباب در پاسخ به اين سئوال كه آيا به خاطر كسب نتيجه مساوي در بازي فردا فقط از سيستم تدافعي استفاده خواهيد كرد يا خير تأكيد كرد: تمام تيم‌هاي دفاعي بازي‌هايشان را مي‌بازند و ما اين قصد را نداريم تا مقابل پرسپوليس دفاع كنيم. مثل تمام بازي‌هاي گذشته با تركيبي از بازي هجومي و دفاعي به ميدان رفته تا به آنچه كه هدف ما است دست پيدا كنيم.
هكتور ادامه داد: براي بازي فردا بازيكن مصدوم و محروم نداريم و با تمام قوا به مصاف پرسپوليس مي‌رويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)