پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم باید شکست مقابل پاختاکور و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند.

اسماعیل هلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره شکست پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها گفت: یک مقدار بازی را برای خود سخت کرده بودیم چون در این بازی باید پیروز می‌شدیم و چون در دو بازی اول برای ما ناداوری شده بود و ما ۴ امتیاز را از دست دادیم، این بازی، بازی مرگ و زندگی بود و باید در این بازی ریسکی عمل می‌کردیم. اگر پرسپولیس به مساوی نیاز داشت، بازی را مدیریت می‌کرد اما شرایط در این بازی فرق می‌کرد.

او ادامه داد: پاختاکور در این بازی عملکرد خوبی داشت و کار تیمی خوبی داشتند و توانستند به پیروزی برسند. یک مقدار باید ما خودمان را درست کنیم. باید فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن برود و باید بازیکنان ما به جایی برسد که ۵ روز یک بار بتواند با آمادگی کامل بازی کند. ما هنوز به لحاظ تغذیه، ریکاوری و مشکلات سخت‌افزاری مشکل داریم و باید افرادی که در این مسائل متخصص هستند روی کار بیایند و این مسائل را پیگیری کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی روی یک اشتباه گل خورد و موقعیت‌های خود را در ادامه کار از دست داد. البته فوتبال هم همین است. باید فرهنگ هواداری در مردم ایجاد شود و این را به مردم یاد داد که بازی برد و باخت دارد.

هلالی افزود: چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نشده است. آن‌ها باید شکست این بازی را فراموش کنند و به دو جام پیش روی خود فکر کند. ما باید در لیگ قهرمان شویم چون این قهرمانی‌ها برای بازیکنان افتخارآور است. پرسپولیس در بازی‌هایی که برابر تراکتور و سپاهان داشت، توانست مدیریت خوبی از خودش ارائه دهد. اگر بتوانیم در دو بازی پیش رو موفق باشیم، می‌توانیم قهرمانی را برای خود به ارمغان بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)