برای تقویت خط حمله

مرجع خبری پرسپولیس : به نظر می رسد تجربه مهدی مهدوی کیا در این مورد به هاشمیان کمک خواهد کرد و مهاجم سابق بوخوم در اردوی پرسپولیس به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از جدایی محسن خلیلی از پرسپولیس، علی دایی تلاش گسترده ای برای معرفی جانشین مهاجم شماره 9 پرسپولیس آغاز کرده است. وحید هاشمیان مهاجم فصل گذشته بوخوم یکی از دو گزینه علی دایی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است.

 

هاشمیان که سال ها در کنار دایی زوج خط حمله تیم ملی ایران را تشکیل داده بود رابطه نزدیکی با سرمربی پرسپولیس دارد. این دو در اردوهای تیم ملی اغلب هم اتاقی بودند و رفاقت دیرینه ای با یکدیگر دارند.

  

علاوه بر این پس از مذاکرات دایی و هاشمیان مشخص شد هلیکوپتر با وجود نام بزرگش توقع حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس را ندارد و در صورت نیمکت نشینی هم با توجه به ویژگی های شخصیتی برای این تیم حاشیه درست نخواهد کرد.

 

شنیدیم مذاکرات پرسپولیس و هاشمیان مراحل پایانی خود را طی می کند. تنها عاملی که موجب تردید وحید شده این است که او جدایی ناگهانی از بوندس لیگا را سخت می داند اما به نظر می رسد تجربه مهدی مهدوی کیا در این مورد به هاشمیان کمک خواهد کرد و مهاجم سابق بوخوم در اردوی دورتمند به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه می شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)