پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: دلیل خط خوردنم این بود که برانکو خواست من را تنبیه کند.

مسعود همامی در خصوص دلیل کنار گذاشته شدن خود از لیست 18 نفره پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال عنوان کرد: مساله مهمی نبود، فقط کمی مسایل به هم پیچیده شد. زمانی که تیم برای بازی گسترش راهی تبریز شد و هنگامی که سوشا مکانی برای گرم کردن به درون زمین رفت من با پزشک گسترش مشغول صحبت شدم.

وی ادامه داد: من از زمانی که در شهرداری تبریز بازی می کردم، با پزشک گسترش که حالا در این تیم حضور دارد دوستی قدیمی دارم و به همین دلیل قبل از  گرم کردن به طرف او رفتم و با او به صحبت پرداختم. بعد از اینکه به تهران برگشتیم برانکو به من گفت که چرا در هنگام گرم کردن سوشا با او به زمین نیامدی و فکر می کنم از دست من ناراحت شد.

دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: من برای برانکو توضیح دادم اما فکر می کنم او قانع نشده است. این باعث شد تا بقیه مسایل هم به چشم او بزرگ شود. به همین دلیل وقتی لیست 18 نفره تیم اعلام شد دیدم که من را کنار گذاشته است و من تنهابه او گفتم این یک سوتفاهم بوده و از این به بعد هنگام تمرین به زمین خواهم آمد. دلیل خط خوردنم این بود که برانکو خواست من را تنبیه کند.

مسعود همامی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی ازاین بابت ندارم، قدیمی پور هم دروازه بان بسیار خوبی است و بعد از داربی مطمئنا با برانکو صحبت می کنم و دوباره در تیم حضور خواهم داشت و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)