پرسپولیس نیوز: دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه باید با من تسویه کند و پول رضایتنامه ام را هم پرداخت کند.
 
مسعود همامی در خصوص حضورش در تمرین تیم پرسپولیس اظهار داشت: امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردم تا با کریم باقری و محمود خوردبین به صحبت بپردازم. 
 
وی ادامه داد: من با وجود اینکه در فهرست برانکو قرار ندارم اما هنوز رضایتنامه ام را از این باشگاه نگرفته ام. روزی که به باشگاه پرسپولیس آمدم به من گفتند پول رضایتنامه ات را به پیکان بده و ما اینجا جبران می کنیم اما نه تنها جبران نکردند بلکه پول رضایتنامه من را هم ندادند.
 
جالب اینجاست در فهرست مازاد سرخپوشان هم قرار ندارم. به خوردبین گفتم اگر تا دو، سه روز آینده پول من را دادند که هیچ در غیر این صورت به تمرینات می آیم و در تمرینات شرکت خواهم کرد.
 
دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر شده باشد امسال به تیمی نروم اما وضعیتم را با پرسپولیس مشخص خواهم کرد و باشگاه باید با من تسویه کند و پول رضایتنامه ام را هم پرداخت کند.
 
همامی تصریح کرد: اینها می خواهند بلایی را بر سر من بیاورند که سر محمد عباس زاده آوردند. او را در فهرست مازاد قرار دادند اما رضایتنامه اش را نمی دهند تا به تیم دیگری برود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)