پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد بازی نکردنش در این تیم دلیل بر ضعیف بودنش نیست.

مسعود همامی در خصوص اینکه گفته می‌شود در لیست برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده جایی ندارد، اظهار داشت: به هر تصمیمی که برانکو بگیرد احترام می‌گذارم و الان هم قصد پیش‌داوری ندارم، چرا که هیچکس به من نگفته جایی در تیم فصل آینده ندارم.

وی ادامه داد: اینکه در رسانه‌ها عنوان می‌شود برانکو برای فصل آینده روی من نظر مثبت ندارد فقط در حد گمانه‌زنی است و اگر هم واقعیت داشته باشد با این قضیه کنار خواهم آمد. البته من یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و اگر مرا نخواهند آن وقت باید در خصوص حق‌و‌حقوقم با مسئولان باشگاه صحبت کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اگر برانکو به وی اعتماد داشت حداقل در یک بازی به او میدان می‌داد، خاطرنشان کرد: شاید اگر کادرفنی دچار تغییر نمی‌شد و درخشان به کارش ادامه می‌داد بیشتر به من بازی می‌رسید اما شرایط طوری پیش رفت که مربیان جدید تصمیم گرفتند به دروازه‌بان اول تیم دوباره اعتماد کنند. به عقیده من تصمیم آنها درست بود و اگر این شرایط برای من هم وجود داشت هیچ وقت دوست نداشتم به خاطر یک اشتباه جایگاهم را در ترکیب اصلی از دست بدهم. شاید اگر جوان 20 ساله بودم برخلاف این نظر می‌دادم اما الان آنقدر باتجربه هستم که گله‌ای از مربی نداشته باشم و به تصمیمات او احترام بگذارم.

همامی درباره اینکه چرا بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد به آن شکل مصاحبه کرد و ناراحتی خود را از بازی نکردن نشان داد اما الان به شکل دیگری حرف می‌زند، گفت: فوتبالیستی که از بازی نکردن ناراحت نشود بهتر است فوتبال را کنار بگذارد. من در آن مقطع به هیچ عنوان به مربیان تیمم بی‌احترامی نکردم و فقط گفتم درخشان از مکانی دلزده شده بود. حتی برخی خط خوردنم از لیست 18 نفره یکی از بازی‌ها را به این مسئله ربط دادند که وقتی در این زمینه با برانکو صحبت کردم او آن را تأیید نکرد. مطمئن باشید اگر برانکو از من بی‌انضباطی و یا اعتراض دیده بود بدون تعارف اخراجم می‌کرد، چون او از آن دسته مربیانی نیست که ناز بازیکن را بکشد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا دوست دارد با مربی کار کند که به وی اعتماد ندارد، یادآور شد: نمی‌شود گفت چون برانکو در شش هفت بازی به من میدان نداد پس برای فصل آینده هیچ نظری روی من ندارد و به نوعی پیش‌داوری کرد. در حال حاضر باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هنوز از وضعیت خودم آگاهی ندارم و به نوعی نمی‌دانم با خودم چند چند هستم! ضمن اینکه بازی نکردن من در یک نیم‌فصل بدین معنا نیست که دروازه‌بان ضعیفی هستم بلکه فوتبال همچنان ادامه خواهد داشت و آینده خیلی چیزها را نشان خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)