پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خبری از ممنوع‌الخروج شدنم به دلیل بدهی مالیاتی ندارم و تازه این خبر را از شما می‌شنوم.

مسعود همامی در خصوص خبری که مبنی بر احتمال ممنوع‌الخروج شدنش منتشر شده بود، گفت: کسی به من در این رابطه نامه‌ای نداده و من هم از هیچ موضوعی اطلاع ندارم.

وی ادامه داد: من یک بدهی مالیاتی به تیم فوتبال شهرداری تبریز دارم که به حکم آن اعتراض کردم و دادگاه آن برگزار شده و اعتراض من در حال رسیدگی شدن است. وکیلم برای این کارها پیگیر است و فعلاً این حکم در مرحله تعلیق قرار دارد.

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: یک بدهی مالیاتی قبلی هم به ذوب‌آهن دارم که آن هم در شرف پیگیری است اما هنوز هیچ حکمی برای من صادر نشده که بخواهند من را ممنوع‌الخروج کنند و تازه از شما این خبر را می‌شنوم.

همامی خاطرنشان کرد:‌ اعتراض من به رأی دادگاه برای تیم فوتبال شهرداری تبریز به این دلیل است که مالیات من طبق قرارداد برعهده باشگاه بود و دادگاه این موضوع هم در مرحله کارهای اجرایی است و هنوز حکمی نیامده که بخواهند در آستانه سفر به قطر من را ممنوع‌الخروج کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و من هم خودم از این مسئله تعجب کردم اما باز هم به وکیلم خواهم گفت که این مسئله را پیگیری کند چون اگر رأی اعلام شود باید من در جریان آن قرار بگیرم اما تا الآن که همه مالیاتم را پرداخت کرده‌ام و حتماً این مسئله را پیگیری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)