پرسپولیس نیوز : مسعود همامی، دروازه‌بان پیکان با دریافت رضایتنامه خود، از این باشگاه جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

با همامی به همین دلیل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد از پيكان جدا شدي و به پرسپوليس رفتي؟
من از چند مدت قبل از پرسپوليس پيشنهاد داشتم. طي يكي، دو روز قبل هم اين صحبت‌ها جدي شد تا اين كه پس از مذاكره با مسئولان باشگاه پيكان، از آنها رضايتنامه گرفتم و جدا شدم و به پرسپوليس آمدم.

چرا در پيكان نماندي؟
من ابتداي فصل با پيكان قرارداد بستم و زماني بود كه هنوز مهدي رحمتي نيامده بود. بعد از حضور مهدي، به من فرصت بازي نمي‌رسيد و طبيعي است كه مثل هر بازيكن ديگري، دوست داشتم جايي بروم كه بازي كنم. البته اين را تأكيد مي‌كنم كه مهدي رحمتي دوست بسيار خوب و رفيق من است. ما ارتباط خيلي خوبي با يكديگر داريم و حتي مهدي خيلي به من كمك كرد اما من هم مي‌خواستم بيشتر بازي كنم. باشگاه پيكان هم در ابتدا مخالف جدايي من بود اما بايد از آقايان شيعي، رهقي و كادر فني تشكر كنم كه سرانجام با جدايي من موافقت كردند. از همه آنها ممنونم و اميدوارم پيكان و مهدي رحمتي در ادامه ليگ موفق و پيروز باشند. من روزهاي خوبي در پيكان داشتم، به خصوص فصل پيش و با صعود تيم به ليگ برتر. الان هم جدايي‌ام را خير مي‌دانم و قسمت اين گونه رقم خورد.

با توجه به حضور سوشا مكاني، مشخص نيست كدام يك از شما گلر اول باشيد؟
نه، هيچ صحبتي نشده. بدون شك هر مربي، بازيكن آماده را به زمين مي‌فرستد و تلاش من و سوشا هم موفقيت پرسپوليس است و فرقي نمي‌كند چه كسي دروازه‌بان باشد. من همه سعي و تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس به كار مي‌گيرم.

مي‌داني كه انتظار از پرسپوليس در نيم‌فصل دوم خيلي بالاست؟
صددرصد. بدون شك پرسپوليس در نيم‌فصل دوم خيلي بهتر مي‌شود. با توجه به حمايت هواداران، تلاش‌هاي بازيكنان و كادر فني و درايت مسئولان باشگاه، روزهاي بسيار خوبي براي پرسپوليس رقم مي‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)