مرجع خبری پرسپولیس : همايون بهزادي پيشكسوت سابق پرسپوليس كه زماني از سوي كارشناس‌ها به عنوان يكي از پنج سرزن بزرگ دنيا انتخاب شده بود از تلاش پيشكسوت‌هاي باشگاه براي خريد سهام پرسپوليس خبر مي‌دهد.

 

بهزادی در این خصوص می گوید: همانطور كه مي‌دانيد سهام پرسپوليس را در بورس گذاشته‌اند. من هم همراه با پيشكسوت‌هاي دهه 50، 60 و 70 پرسپوليس نظير علي پروين، جعفر كاشاني، حسين كلاني، حميد جاسميان، ابراهيم آشتياني، رضا وطنخواه، فريدون معيني، مهندس عابديني و محمد دادگان قصد داريم در اين بورس شركت كنيم و سهام پرسپوليس را بخريم.

در اين رهگذر از مسوولان تقاضا داريم تيم را به ما بدهند كه خاك پرسپوليس را خورده‌ايم. ما بوديم كه پرسپوليس پاشيده از هم را دوباره ساختيم و زندگي داخلي‌مان را فداي تيم كرديم البته علي دايي و حسين هدايتي هم ما را در اين اقدام همراهي مي‌كنند. براي اين كار پولدار، بي‌پول، مدير و مدبر هم داريم تا بتوانيم پرسپوليس را بگردانيم و اين تيم را به روزهاي خوش گذشته برگردانيم.

 

 

بهزادي درباره اينكه چرا در باشگاه پرسپوليس به او و امثال او توجهي نمي‌شود، مي‌گويد: «72 سال كار كردم شب و روز، معلومم شد كه هيچ معلوم نشد، تا به اينجا رسيد دانش من كه بدانستم همين كه نادانم. اين شعر را خواندم تا بگويم خودم هم نمي‌دانم در پرسپوليس چه مسائلي مي‌گذرد. پرسپوليس شب و روز در خانه من و پيشكسوت‌ها ساخته شده اما حالا كسي احوالي از ما نمي‌گيرد. 5 بار بيمارستان بستري شدم اما فردي از باشگاه براي عيادت من نيامد. هواداران پرسپوليس آمدند اما خبري از مسوولان نشد كه نشد. اميدوارم بتوانيم با خريد سهام پرسپوليس تيم را به روزهاي خوش گذشته برگردانيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)