مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس برای تعطیلات نیم‌فصل برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد. برای اینکه در این خصوص اطلاعات کامل‌تری به دست بیاوریم با حسین عبدی گفتگویی ترتیب دادیم. ماحصل گفتگوی وی را در ادامه می خوانید:

*برنامه‌های پرسپولیس برای حضور هرچه قدرتمندتر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ چیست؟
– شخصا برنامه‌ای تنظیم کرده‌ام که روی 4 اصل تأکید دارد. به طور مثال یکی از عواملی که روی آن تأکید بسیار دارم بالا بردن توان جسمانی بازیکنان تیم است. بازیکنان پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم باید طوری آماده شوند که آمادگی 120 دقیقه بازی را داشته باشند. 90 دقیقه جنگیدن و موفق در کارهای تهاجمی و دفاعی اصلی است که برای بازیهای دور برگشت ما در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

*آیا کرانچار در جریان برنامه شما قرار دارد؟
– خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین اعضای کادر فنی به وجود آمده و من قرار است طی نشستی مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی را از این برنامه خود آگاه کنم.

 

*با این وضع باید شاهد تغییراتی در طراحی تمرینات پرسپولیس باشیم؟

– صددرصد همینطور خواهد بود. همانطور که گفتم برای نیم‌‌فصل دوم تیمی متفاوت با نیم‌فصل اول خواهیم بود و از این رو لازم است که تغییراتی در طراحی تمرینات به وجود بیاید.

*مشخص شده چه بازیکنانی نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند و آیا بازیکنی هم به تیم اضافه خواهد شد؟
– تا الان تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نشده است. بعد از بازگشت کرانچار از کراوسی حتما جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شود.

*آیا برنامه‌ای هم برای ایجاد رفاقت و صمیمیت بیشتر بین بازیکنان در دستور کار دارید؟
– به عقیده من نتایج ضعیفی که در نیم‌فصل اول گرفتیم باعث شد این حرف‌ها به وجود بیاید. مطمئنا اگر خوب نتیجه بگیریم نه تیم وارد بحران می‌شود و نه اختلافی بین بازیکنان به وجود می‌آید. اگر بتوانیم روند نتیجه‌گیری خود را در نیم‌فصل دوم مثبت رقم بزنیم آن وقت خیلی از حاشیه‌ها از اطراف تیم کنار خواهد رفت.

*اما عدم وجود رفاقت در بین بازیکنان پرسپولیس بر همه روشن است.
– چندان با نظر شما موافق نیستم اما برگزاری اردوی خارجی می‌تواند در ایجاد صمیمیت بیشتر بین بازیکنان کمک کند و یکی از عواملی که در نظر داریم حتما یک اردوی خارج از کشور در نیم‌فصل داشته باشیم به این خاطر است.

*به نظر شما چرا پرسپولیس در نیم‌فصل اول در جمع‌آوری امتیاز اینقدر ناموفق نشان داد؟
– عوامل زیادی دست به دست هم داد تا نتوانیم طبق خواسته‌ای که داشتیم امتیاز جمع کنیم. ما در خیلی از بازی‌ها روی اشتباهات و عدم تلاش خودمان امتیاز از دست دادیم. حداقل 8 امتیاز به این شکل از دست رفت که چه بسا اگر این اشتباهات را نداشتیم الان صدرنشین لیگ بودیم. چراکه تیم‌های مدعی دیگر هم چندان موفق‌تر از ما عمل نکردند و به راحتی می‌توانستیم خود را از دیگر تیم‌ها جدا کنیم. معتقدم در نیم‌فصل دوم می‌توانیم با تدبیرات بهتر یک روند روبه جلو را در پیش گرفته و به تنهایی صدرجدول و در نهایت قهرمانی را مال خود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)