مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسى ها قرار است پس از چند روز استراحت بار ديگر برنامه هاى تمرينى خود را براى دور برگشت از سر بگيرند اما آيا پرسپوليس با مهره ها و پتانسيلى كه دارد توانسته انتظارات را برآورده كند؟! اين سؤالى است كه اين روزها زياد مطرح مى شود و هركس به فراخور نظر و عقيده اش به آن پاسخ مى دهد. در همين رابطه گفت وگويى داشتيم با عادل كلاه كج هافبك خوزستانى سرخپوشان. با ما همراه باشيد:
• قبل از هرچيزى فلاش بكى به بازى با ابومسلم مى زنيم. ديدارى كه هرچند پرسپوليس در آن پيروز شد اما بايد گفت چهره يك تيم برتر را نداشت؟
– بهتر است در اين مورد از كادرفنى سؤال كنيد. به هر حال درست است كه در اين بازى در مجموع عمكرد كاملاً مثبتى نداشتيم اما خوشبختانه ۳ امتياز بازى را كسب كرديم. به هر حال ما تمام تلاشمان را مى كنيم تا بتوانيم روز به روز بهتر و هماهنگ تر شويم اما بعضى مواقع شرايط آن طور كه مى خواهيم پيش نمى رود. در مورد اين بازى خاص بايد بگويم ابومسلم مقابل ما خيلى خوب كار كرد به طورى كه همه ما تعجب كرده بوديم و باورمان نمى شد ابومسلمى ها با اين بازى خوب چرا قعر نشين هستند!

• قوى يا ضعيف، تقريباً بايد نيم فصل اول را تمام شده بدانيم. به  عنوان كسى كه تقريباً يك نيم فصل را در پرسپوليس بودى، عملكرد تيم را چطور ارزيابى مى كنى؟

– قبول دارم كه فراز و نشيب پرسپوليس زياد بود اما اين مسأله فقط شامل ما نمى شد. اگر نتايج بازى هاى ساير تيم ها را در طول نيم فصل مرور كنيم متوجه مى شويم اكثر قريب به اتفاق تيم ها چنين شرايطى داشتند. معمولاً بازى هاى ساير تيم ها در نيم فصل اول اين طورى مى شود. ضمن اينكه نبايد فراموش كنيد پرسپوليس به نسبت ساير تيم ها تغيير و تحولات زيادى داشت. از كادرفنى گرفته تا تقريباً ۷۰ ۸۰، درصد تيم عوض شد و به نسبت ساير تيم ها كمى ديرتر كارش را شروع كرد. طبيعى است تيم براى رسيدن به هماهنگى ايده آل زمان زيادى لازم داشت اما با تمام اين صحبت ها تأكيد مى كنم از پرسپوليس انتظارات بيشتر از ساير تيم هاست. پس بايد بهتر عمل مى كرديم.

• از عملكرد خودت به عنوان بازيكنى كه امسال تجربه جديدى در پرسپوليس داشته، راضى هستى؟

– فكر مى كنم آنچه كادرفنى در طول اين چند هفته از من خواست توانستم برآورده كنم. با توجه به اينكه هرازگاهى در پست غيرتخصصى ام بازى كردم حداقل خودم رضايت كامل و صددرصد ندارم و هنوز ۳۰ ، ۴۰ درصد با آن چه در توان خودم مى بينم فاصله دارم.

• فكر مى كنى علت اين مسأله جز حضور در پست غيرتخصصى چه موضوعى مى تواند باشد؟

– مهم ترين فاكتور موفقيت هر بازيكن در هر تيمى حضور در تمرينات اوليه فصل و بدنسازى تيمش است اما من از ابتداى فصل در جمع پرسپوليسى ها نبودم و از اين نظر از بقيه عقب هستم ضمن اينكه چند هفته اى درگير حل مشكلاتم با صبا بودم. خلاصه فصل را خيلى پرقدرت و جدى استارت نزدم. فكر مى كنم مشكل اصلى همين مسأله باشد.
• هدف خودت و پرسپوليس در نيم فصل دوم چيست؟
– صددرصد اين است كه قهرمانى را به دست آوريم. تيم ما از هر نظر شايستگى و استحقاق كسب قهرمانى را دارد و بايد با تمام تلاشى كه داريم به اين هدفمان برسيم. به هر حال ما محكوم هستيم به اينكه امتيازاتى را كه در نيم فصل اول از دست داده ايم را جبران نماييم.

• اسامى تيم ملى اعلام شد و نامى از تو در آن نبود در اين مورد صحبتى ندارى؟

– چه بگويم! نظر سرمربى تيم ملى اين بود. من به زور نمى توانستم به تيم ملى بروم. در اين مدتى كه در پرسپوليس بودم سعى و تلاشم را كردم تا به تيم ملى دعوت شوم حالا هم براى موفقيت تيم ملى دعا مى كنم ضمن اينكه تلاش و كوششم را به كار مى گيرم كه براى اردوى بعدى بتوانم نظر مساعد كادرفنى را جلب كنم.

• به عنوان سؤال آخر فكر مى كنى ۲ سهميه در پرسپوليس براى تيم ملى كافى است؟

– به طور قطع نه. همين الان با وجود نوسانى كه داشتيم من معتقدم حداقل ۵ بازيكن بايد از پرسپوليس دعوت مى شدند كه فقط ۲ نفر از آنها دعوت شده اند به نظر من شايد در اين مورد كمى در حق پرسپوليس و پرسپوليسى ها اجحاف شده باشد!
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)