پرسپولیس نیوز : همسر کاپیتان فقید پرسپولیس گفت: از همه آنهایی که در مراسم سالگرد شرکت کردند تشکر می کنیم و شرمنده مردم شدیم که مراسم نیمه تمام ماند.

معصومه ابراهیم پور درباره برگزاری مراسم سالگرد هادی نوروزی اظهار داشت: از همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال که قدم رنجه کردند و به کپورچال و مزار هادی نوروزی آمدند صمیمانه سپاسگزاریم. همه پیشکسوتان و همبازیان سابق هادی و همچنین مسوولان و مردم خوب استان مازندران و همچنین آنهایی که از شهرهای دیگر برای مراسم سالگرد هادی خود را به زحمت انداخته و با حضور گرم خود با ما ابراز همدردی  کردند بر حسب وظیفه و ادب از طرف خانواده نوروزی و ابراهیم پور تشکر و سپاسگزاری می کنم. ما شرمنده مردم شدیم به خاطر شرایط جوی و بارش باران مراسم  نیمه تمام ماند.

وی درباره اینکه اعضای تیم پرسپولیس به دلیل برگزاری جام حذفی نتوانستند در مراسم شرکت کنند بیان داشت: قطعا اعضای تیم دوست داشتند در مراسم حضور داشتند اما تداخل برگزاری مسابقات و مراسم سالگرد غافلگیرکننده بود. نمی خواهم در این باره صحبتی داشته باشیم فقط بر حسب وظیفه از همه آنهایی که در مراسم شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنیم. حضور بیش از 6هزار نفر در مراسم و همدردی آنها با ما جای تشکر ویژه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)