مرجع خبری پرسپولیس : اشپيتيم آرفي مهاجم آلماني- آلبانيايي پرسپوليس كه مي‌گويند براي دو سال نه، دو فصل حضورش در اين تيم 800 ميليون تومان پول بي‌زبان را به جيب خواهد زد بالاخره بعد از 7 بازي سكونشيني و يك بازي حضور روي نيمكت، نزديك به 26-25 دقيقه بازي كرد تا علي دايي ثابت كند زياد هم لجباز نيست و گاهي اوقات از اصولش كوتاه مي‌آيد.

 

البته در اينكه دايي از اصولش كوتاه آمده يا تحت تاثير رسانه‌ها قرار گرفته شك و شبهاتي وجود دارد. يك اتفاق ديگر هم مي‌تواند افتاده باشد و پذيرفتن اين موضوع نيز دور از ذهن نيست كه دايي به ناچار بعد از مصدوميت رضايي، نوروزي، كنار گذاشتن زارع و در نهايت بد بازي كردن سعيد حلافي، به آرفي بازي داده است.

 

حالا كه آرفي بازي كرده و اتفاقا اميدواركننده بوده حرف از رفتن او به ميان مي‌آيد، اتفاقي كه عجيب به‌نظر مي‌رسد اما گويا كار تمام است و آرفي جايش را به عرفان اولروم مي‌دهد. يكي از دوستان نوشته بود حضور اولروم در پرسپوليس و رسيدن او به شرايط مسابقه بيشتر از رساندن آرفي به دوران اوج وقت خواهد برد.

 

 

آرفي دو سال است در محيط پرسپوليس قرار دارد اما فقط 20 دقيقه بازي به او مي‌رسيد آن وقت چطور بايد از عرفان اولروم انتظار داشت مشگل گلزني اين تيم را حل كند؟ تازه اين در شرايطي است كه وضعيت اولروم بهتر از آرفي نيست. او در اين فصل فقط و فقط 57 دقيقه در ديدار هفته اول مقابل پرسپوليس بازي كرده و 8 ديدار بعدي تراكتور را از روي نيمكت يا سكو ديده است.

 

حال اين سوال پيش مي‌آيد كه چه نيازي به اين معاوضه است؟ واقعا اگر اولروم فوروارد كارگشايي بود تراكتور كه به شدت دنبال مهاجم گلزن مي‌گردد، او را نگه نمي‌داشت؟براي پاسخ بايد به علي دايي رجوع كرد و اينكه او چه نظري درباره آرفي دارد. همه مي‌دانند دايي اعتقادي به فوتبال آرفي ندارد و بازي دادن به او در تبريز به خاطر كمبود بازيكن يا تحت تاثير قرار گرفتن وي بوده نه به خاطر اعتقادش. اين درحالي است كه هواداران پرسپوليس از بازي كردن آرفي خوشحال شده‌اند و برخي از بازيكنان پرسپوليس نيز معتقدند او بايد بيش از اين ميدان ببيند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)