خبرگزاری پرسپولیس : ظاهرا شرایط طوری پیش رفته که نتیجه بازی پیکان هرچه که باشد منجر به بازگشت جادوگر به پرسپولیس شود!

 

تمرين عصر دوشنبه كه به آخر رسيد، محمد رويانيان دور از چشم سرمربي و همكارانش به هم‌صحبتي با بازيكنان نشست و گفت كه هدفش را گذاشته بر بازگرداندن علي كريمي، اتفاقي كه بدون رضايت ژوزه غيرممكن جلوه مي‌كند و براي گرفتن همين رضايت هم بود كه دستش را به سوي بازيكنان دراز كرد و از آنها كمك خواست. كمتر از يك ساعت بعد از آن نشست محرمانه، پرسپوليسي‌ها در منزل حسين ماهيني دور هم جمع شدند تا حرف‌هاي‌شان را يكي كنند. تاكيدشان هم بر همدلي و اتحاد بازيكنان بود و راهي را جست‌وجو مي‌كردند براي خروج پرسپوليس از بحران كه آن را جز در بازگشت كريمي نيافتند. همانجا بود كه قرار ميهماني بعدي را در خانه ژوزه گذاشتند.
درست مثل مهدوي‌كيا كه پيش از بازي با سايپا به تنهايي و در قامت كاپيتان به ميهماني سرمربي رفت و بازگشت شماره هشت را طلب كرد؛ اگرچه كه پاسخ مثبت نگرفت! صف حاميان كريمي با حضور دوازده بازيكن – مهدوي‌كيا، بنگر، سيدجلال، كاظميان، معدنچي، نوري، پولادي، نوروزي، قاضي، رضايي، گردان و نورمحمدي – تشكيل شد و آنها ديروز صبح راه منزل مرد پرتغالي را در پيش گرفتند. تنها حرف آنها، بازگشت علي كريمي به پرسپوليس بود و پاسخ مشخصي داشت: «نه»! اين پاسخ را پيش‌تر هم از زبان سرمربي شنيده بوديم و مانوئل ژوزه بارها به زبان آورده بود كه: «تا من هستم، كريمي جايي در اين تيم نخواهد داشت.» او اين بار هم پاي همان دليل‌ها را وسط كشيد و گفت كه حاضر به قبول دوباره شماره هشت نيست. بازيكنان اما رفته بودند تا همانجا كار را تمام كنند و اصرارهاي‌شان هم بالاخره نتيجه داد.

 

ژوزه با ديدن اصرارهاي بازیکنان گفت كه حاضر است با بازگشت علي كريمي به پرسپوليس موافقت كند اما تنها به يك شرط: «شما پيكان را ببريد، من او را برمي‌گردانم.»

 

اما از سوی دیگر بحث هدایت شورایی پرسپولیس مطرح شده است! اینکه شنیده می شود نتیجه نگرفتن برابر پیکان چوب خط سرمربی پرتغالی این تیم را تمام می کند و بعید به نظر می رسد شکست برابر این تیم با ادامه همکاری وی با پرسپولیس همراه باشد. در صورت این اتفاق قرار است هدایت پرسپولیس موقتا به صورت شورایی به جمعی متشکل از پروین ، استیلی ، گل محمدی و پیروانی سپرده شود. در این صورت نیز می توان گفت بازگشت جادوگر به پرسپولیس حتمی است و تنها در صورتی این اتفاق منتفی خواهد شد که اتفاقی نادر رخ دهد و مانوئل رو در روی رویانیان و شاگردانش قرار بگیرد و مواضع قبلی اش را تکرار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)