مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس به روایت مرجع خبری…

 

نزديك به سكته
علي دايي ديروز صبح و در تمام طول 90 دقيقه آنقدر فرياد زد و عصباني شد كه خيلي از اوقات براي او نگران شديم و گاهي نيز به او حق داديم كه طلب قرارداد چند صد ميليوني كند. دايي در حالي كه حسابي تنها به نظر مي‌رسيد در دو آيتم اصلي و طولاني تمرين آنقدر بر سر بازيكنان فرياد زد كه گاهي اوقات به نظر مي‌رسيد داخل زمين دويده و بازيكن خاطي را به باد كتك بگيرد اما او گاهي خسته مي‌شد و با صداي آرام اشتباهات متوالي بازيكنان و كمبودها را با عالي‌پور آناليزور تيم در جريان مي‌گذاشت.

كي گفته ما با هم بديم؟
شيث و رضا نورمحمدي در تيم زرد و در هر دو آيتم تمرين ديروز همبازي بودند. اين دو بازيكن كه مدتي گفته مي‌شد با هم اختلاف دارند ديروز بارها رفاقت‌شان را به حاضران در تمرين ثابت كردند.

  

 شيث و رضا كه اتفاقا خيلي سفت و سخت تمرين مي‌كردند يكي دوبار به نشانه تجديد پيمان و حضور مقتدر مقابل تيم طوسي رنگ با هم دست دادند و لحظاتي هم با يكديگر حرف زدند. البته شيث يك بار بعد از اينكه نورمحمدي توپ را به جاي ضربه زميني، هوايي به تيم مقابل داد بر سر او فرياد كشيد كه البته نورمحمدي واكنش نشان نداد.

 
بميري اشپيتيم!
همين اول كار بگويم اين «بميري» از آن «بميري»ها نيست كه واقعا آرزوي مرگ طرف مقابل را كرده باشي. اين اصطلاح در بين فوتبالي‌ها مرسوم است. آرفي وقتي در مصاف تك به تك از پس احمدي برنيامد دايي با اين جمله او را متوجه اشتباهش ساخت. اشپيتيم كه در غياب رضايي و نوروزي خيلي انگيزه داشت يك بار هم صداي آقا كريم را بلند كرد و زماني كه زارع توپ را براي او رها نكرد، باقري كه پاس قطري زيبايي براي او فراهم كرده بود با صداي بلند به آرفي گفت: «اشپيتيم باهاش حرف بزن.» آرفي هم بلافاصله جواب داد «چي كار كنم» اما كريم دوباره بر سر او فرياد كشيد: «چي كار كنم نداره، باهاش حرف بزن»

نوري هم از فريادها در امان نماند
محمد نوري، مهندس پرسپوليس هم ديروز از فريادهاي سرمربي پرانرژي پرسپوليس در امان نماند. نوري كه در يكي دو صحنه شل عمل كرد و جاگيري و پاس‌هاي درستي نداشت كاري كرد تا علي دايي فوتبال دستگرمي را متوقف كند و به طرف او برود.

هر چند دايي اعتقاد زيادي به بازي نوري دارد اما در مقابل همه ايرادهايش را به او گفت و نوري هم يك بار در صدد توجيه كارهايش برآمد و جواب سرمربي‌اش را داد اما دايي دوباره به او تذكر داد كه دقيقا از او چه مي‌خواهد. اتفاقا بعد از اين تذكرهاي سفت و سخت بازي نوري بهتر هم شد تا جايي كه او بهترين بازيكن فوتبال دستگرمي بود.

 

دايي از تنها بودنش عصباني شد
علي دايي واقعا تنهاست. او ديروز خودش كنز مي‌چيد، با تك تك بازيكنان حرف مي‌زد، توپ پخش مي‌كرد و نظارت كاملي بر كار شاگردانش داشت. يحيوي كه با گلرها كار مي‌كرد و مولايي هم كه در كار فني دخالت نمي‌كند. فقط مانده بود كه عالي‌پور آناليزور تيم كه او هم فقط به حركات خوب بازيكنان بارك‌الله مي‌گفت. دايي كه فشار زيادي را در تمرين ديروز متحمل شده بود در اواخر تمرين و بعد از آيتم طولاني جابجايي سه گروه و پرس در فضاي بسيار محدود، با عصبانيت گفت: «همه اين وسايل را كه من نبايد جمع كنم.»

همين حرف دايي باعث شد، عالي‌پور به سرعت به همراهي يكي از تداركاتچي‌ها موانع را جمع كنند. در اين راه كريم باقري، مجتبي شيري و عليرضا محمد هم به كمك آمدند تا آقاي سرمربي زياد عصباني نشود.

 

دايي خواست زلتان بماند
علي دايي در صحبتي كه با مدير برنامه زلتان هارسوني داشت از او خواست حضور اين بازيكن در ايران را تمديد كند. ظاهرا مدير برنامه و مترجم هارسوني بعد از تمرين صبح ديروز به علي دايي گفت كه قرار است اين مهاجم اسلوونيايي بامداد فردا به كشورش برگردد كه سرمربي پرسپوليس با اين مساله مخالفت كرد و خواستار اين شد كه زلتان يك روز ديگر در ايران بماند تا يك جلسه ديگر با تيم تمرين كند. به نظر مي‌رسد دايي قرار است بعد از تمرين عصر امروز نظر نهايي‌اش را در مورد زلتان هارسوني اعلام كند.

 

بيچاره حلافي!
سعيد حلافي ديروز بازيكني بود كه بيشترين حرف را از علي دايي شنيد. دايي در هر دو آيتم تمرين بارها بر سر مهاجم جوان تيمش فرياد كشيد، هر چند به نظر مي‌رسيد با توجه به علاقه‌اي كه سرمربي پرسپوليس به اين بازيكن دارد تمام اين فريادها از سر دلسوزي بوده است. «آقاي سعيدخان» «چي كار مي‌كني سعيد» «حواستو جمع كن حلافي» «اين چه پاسيه كه دادي» «گل خالي رو پاس ندادي و بيرون زدي» محتواي تمام فريادهاي دايي بود كه بر سر حلافي آوار شد.

البته به نظر مي‌رسيد حلافي به‌خاطر مشكلات مسكن‌اش واقعا از نظر روحي دچار مشكل است و با توجه به ضعف او در تمرين ديروز دايي حق داشت سر او فرياد بكشد.

 

پايان رأفت در پرسپوليس
حكم سرمربيگري پايان رأفت در تيم جوانان پرسپوليس به زودي صادر مي‌شود. با توجه به اينكه باشگاه پرسپوليس پايان رأفت مهاجم سابق اين تيم را براي سرمربيگري تيم جوانان قرمزپوشان انتخاب كرده قرار است به زودي حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس حكم سرمربيگري رأفت را صادر كند تا او كارش را استارت بزند.

 

28 مهر دادگاه شكايت آلفا از پرسپوليس
جلسه رسيدگي به پرونده شكايت آلفا از باشگاه پرسپوليس 82مهر ماه برگزار مي‌شود. مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس با تاييد اين خبر مي‌گويد: «كوشانفر نماينده شركت آلفا نامه جديدي به دادگاه ورزش (SAC) فرستاده و قرار است 82 مهر ماه جلسه رسيدگي به اين پرونده برگزار شود.»

 

عبدي امروز برمي‌گردد
حسين عبدي پس از چند روز غيبت امروز به جمع قرمزپوشان اضافه مي‌شود. عبدي مربي پرسپوليس كه براي مرخصي چند روزه‌اي به دبي رفته بود، قرار است امروز به تهران برگردد تا همراه تيم به تبريز برود و به علي دايي براي بازي با شهرداري تبريز همفكري بدهد.عبدي بعد از بازي پرسپوليس با پاس همدان راهي دبي شده بود.

 

خوردبين خواستار برطرف شدن نيازها
محمود خوردبين در تماس تلفني با سرپرست باشگاه خواستار تامين نيازهاي تيم شد. در مكالمه تلفني كه خوردبين سرپرست تيم با حبيب كاشاني داشت از نيازهاي تيم صحبت كرد كه كاشاني هم قول داد به زودي اين نيازها برطرف مي‌شود.

ليدرها و هواداران به تبريز نمي‌روند
برخلاف سفرهاي قبلي در سفر پرسپوليس به تبريز، ليدرها و هواداران همراه تيم نخواهند بود. با توجه به مسائل و اتفاقاتي كه پيش از اين در بازي پرسپوليس با تبريزي‌ها رخ داد، باشگاه پرسپوليس تصميم گرفت در بازي با شهرداري هيچ هوادار و ليدري را همراه با تيم به تبريز نبرد.

دايي از خبرنگار تلويزيوني خواست با آمادگي بيايد
علي دايي به دليل آماده نبودن خبرنگار يكي از دوربين‌هاي تلويزيوني مصاحبه با او را قطع كرد و از او خواست با آمادگي بيشتري براي مصاحبه بيايد. ظاهرا خبرنگار يكي از دوربين‌هاي تلويزيوني بعد از تمرين صبح ديروز پرسپوليس سمت دايي رفت تا با او مصاحبه كند اما در حالي كه دايي ابتدا پذيرفت كه مصاحبه كند، وقتي ديد خبرنگار موردنظر آمادگي لازم را براي پرسيدن سوال ندارد مصاحبه با او را قطع كرد و گفت هر وقت سوالاتت مشخص و تنظيم شده بود بيا مصاحبه كن.

 

فوتسال پرسپوليس محروم ندارد

هفته ششم ليگ حرفه‌اي فوتسال در حالي دنبال مي‌شود كه فوتساليست‌هاي پرسپوليس بدون محروم پا به ميدان مي‌گذارند. سازمان ليگ حرفه‌اي فوتسال روز سه‌شنبه اسامي محرومان هفته ششم را اعلام كرد كه نامي از بازيكنان و كادر فني تيم فوتسال پرسپوليس در آن وجود ندارد.

اين در حالي است كه محمد گنجي از تيم آرش بتن، از همراهي اين تيم برابر فوتساليست‌هاي پرسپوليس در هفته ششم محروم است. هفته ششم مسابقات ليگ حرفه‌اي فوتسال در هفته جاري پيگيري مي‌شود و طي آن، تيم فوتسال پرسپوليس ميزبان آرش بتن قزوين خواهد بود.

اين بازي امروز از ساعت 81 در سالن مجموعه ورزشي خورشيد واقع در خيابان شيخ بهايي جنوبي، انتهاي خيابان 42 برگزار مي‌شود و پرسپوليس براي رساندن خود به رده‌هاي بالايي جدول نيازمند حضور هوادارانش در اين سالن است.

 

مهاجم اسلوونيايي در خط هافبك
گفته مي‌شد اين آخرين تمرين زلتان هارسوني مهاجم بلندبالاي اسلوونيايي پرسپوليس بود. ديروز صبح او برخلاف تمرين عصر سه‌شنبه در گلزني ناكام بود. هر چند كه هارسوني قد بلندي داشت اما از اندام متوازني برخوردار نبود. البته ضربه به توپ او خوب بود. هارسوني كمي كند به نظر مي‌رسيد اما در فوتبال درون تيمي خودش را نشان داد كه اين مساله ارتباط مستقيمي به پست بازي او داشت. هارسوني در تيم طوسي بازي كرد اما زارع و آرفي مهاجمان اين تيم بودند. گفته مي‌شد اين آخرين تمرين زلتان با پرسپوليس است اما ظاهرا علي دايي گفت در تمرين امروز يك فوتبال درون تيمي در زمين بزرگ ترتيب خواهد داد و بعد از تست زلتان در اين بازي، درباره او تصميم نهايي را مي‌گيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)