مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در قالب چند خط، به روایت مرجع خبری…

كريم 28 ثانيه زودتر از زارع!
در تست آمادگی جسمانی پرسپولیسی ها، مجتبي زارع با ثبت ركورد 30/6 دقيقه در يك مايل بدترين آمار را بر جاي گذاشت تا علي دايي به شدت به او معترض شود. مازيار زارع، شيث و عليرضا نورمحمدي هم كه همان اول كار را از كريم باقري عقب افتادند، هر سه با عدد 23/6 ركورد زدند كه در نوع خود عجيب بود.

 

كريم باقري اما با ثبت ركورد 02/6 بيست و يك ثانيه زودتر از همگروهي‌هايش تست را به پايان رساند و با توجه به سن و سال بالاي او اختلاف 28 ثانيه‌اي وي با زارع 26 ساله جالب است.

 

تياگو، رحمان احمدي و محمد پروين ديگر بازيكناني بودند كه يك مايل را بالاي 6 دقيقه دويدند و به ترتيب با اعداد 08/6، 08/6 و 13/6 ركورد زدند. فريادهاي آرفي كه ناشي از فشار تست بود بعد از پايان دويدن او، تشويق كريم باقري از سوي همبازيانش، زودتر تمام كردن يك مايل از سوي عليرضا محمد كه خط پايان را زودتر دويده بود و شلوغي محل تست كه همراه با يكي دو تيم جودو و كشتي انجام مي‌شد، از حاشيه‌هاي اين تست بود.در پايان محمدرضا مولايي از نحوه تست‌ها ابراز رضايت كرد و گفت 80 درصد بازيكنان بعد از اردوي كيش شرايط بدني بهتري پيدا كرده‌اند، ضمن اينكه قرار است وي به زودي نتايج تست چربي را هم اعلام كرده و آن را با نتايج تست چربي قبلي كه پيش از اردوي كيش گرفته شد، مقايسه كند.

 

تارتار به دنبال جذب زارع
مهدي تارتار در تماس تلفني با علي دايي خواهان جذب مجتبي زارع شده.تارتار كه از كادر فني پرسپوليس جدا شد و سرمربيگري تيم راه‌آهن را به‌عهده گرفت، براي تقويت خط حمله تيم خود به دنبال جذب مجتبي زارع است. بر اين اساس تارتار با علي دايي تماس گرفت تا نظرش را در اين مورد بداند. دايي هم در جواب گفت كه بايد با خود زارع صحبت كند. پس به نظر مي‌رسد به زودي در مورد مجتبي زارع خبرهاي جديدي به گوش برسد.

جلسه هماهنگي پرسپوليس و كيمياپرواز
جلسه هماهنگي باشگاه پرسپوليس و آژانس هواپيمايي كيمياپرواز اواخر هفته جاري برگزار مي‌شود.باشگاه پرسپوليس كه با آژانس هواپيمايي كيمياپرواز براي برگزاري اردوها به توافق رسيده، قرار است اواخر هفته آينده جلسه‌اي با مدير اين آژانس هواپيمايي داشته باشد تا هماهنگي‌هاي لازم براي اردوهاي بعدي به‌وجود بيايد.

معارفه عبدي در تيم‌هاي پايه برگزار شد
جلسه معارفه مدير جديد تيم‌هاي پايه پرسپوليس يكشنبه در محل باشگاه برگزار شد. در اين جلسه حسين عبدي مدير جديد تيم‌هاي پايه، ابوذر مختاري مدير پيشين تيم‌هاي پايه، محمد رسايي، پايان رافت سرمربي تيم اميد و ديگر سرمربيان و مربيان تيم‌هاي پايه حضور داشتند. بحث و تبادل نظر در مورد برنامه‌هاي آينده تيم‌هاي پايه و ب پرسپوليس صورت گرفت و مقرر شد برنامه‌هاي پيشين با شتاب بيشتري ادامه يابد.

جلسه عبدي و مربيان پايه بعد از بازي با ملوان
جلسه حسين عبدي و مربيان تيم‌هاي پايه بعد از بازي با ملوان برگزار مي شود. عبدي كه با حكم حبيب كاشاني، مدير تيم‌هاي پايه پرسپوليس شد، قصد دارد بعد از بازي تيم بزرگسالان با ملوان، جلسه‌اي با مربيان تيم‌هاي پايه داشته باشد تا در مورد برنامه‌هاي آينده اين تيم‌ها بحث و تبادل نظر كند. عبدي كه همزمان مربيگري تيم بزرگسالان پرسپوليس را برعهده دارد، به دنبال حضور موفق تيم‌هاي پايه در رقابت‌هاي كشوري است.

تشكيل تيم ب پرسپوليس هفته آينده
باشگاه پرسپوليس هفته آينده تكليف كادر فني تيم ب خود را مشخص مي‌كند. از آنجا كه طبق قوانين حرفه‌اي فوتبال، تيم‌هاي باشگاهي بايد داراي تيم‌هاي پايه و تيم ب باشند، پرسپوليس قرار است هفته آينده كادر فني تيم ب را مشخص كند تا اين تيم تشكيل شود. تا به حال هنوز هيچ صحبتي در مورد گزينه‌هاي احتمالي شنيده نشده.

پيروزي اميد پرسپوليس بر جوانان سايپا
تيم اميد پرسپوليس در تورنمنت 4 جانبه جام خورشيد، جوانان سايپا را شكست داد.در اين تورنمنت 4 جانبه كه پيكان به قهرماني رسيد، تيم اميد پرسپوليس و جوانان سايپا ديدار رده‌بندي را برگزار كردند كه در نهايت قرمزپوشان تهراني يك- صفر به پيروزي رسيدند و در رده سوم قرار گرفتند. تك گل پرسپوليسي‌ها را در اين ديدار روح‌الله سيف‌اللهي در دقيقه 12 به ثمر رساند.همچنين تيم جوانان پرسپوليس در 2 بازي تداركاتي با نتايج مشابه 2- يك به پيروزي رسيد. جوانان پرسپوليس در اولين بازي تداركاتي به مصاف تيم تربيت بدني رفتند كه اين تيم را با حساب 2- يك مغلوب كردند. پس از آن هم جوانان قرمزپوش تهراني با تيم ياران بازي كردند كه اين بازي هم با پيروزي پرسپوليسي‌ها به پايان رسيد.تيم جوانان پرسپوليس كه خود را براي ليگ آماده مي‌كند، در اولين بازي ليگ 21 مهر ماه به مصاف تيم تهرانجوان مي رود.

 

نوروزي و رضايي به ديدار برزيل نمي‌رسند
فريد زرينه گفت: رضايي و نوروزي بهتر شده‌اند اما نمي‌توانند مقابل برزيل تيم ملي را همراهي كنند. پزشك پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مصدوميت غلامرضا رضايي و هادي نوروزي گفت: «پس از تستي كه در بازگشت از اردوي كيش از بازيكنان گرفتيم برايمان محرز شد كه نوروزي و رضايي نمي‌توانند در ديدار ايران- برزيل به ميدان بروند و اين موضوع را به مسوولان تيم ملي اعلام كرديم.»وي ادامه داد: «در واقع مصدوميت اين دو بازيكن بهتر شده و آنها در چند روز گذشته رو به بهبودي بوده‌اند اما هنوز از لحاظ شرايط بدني به آن سطح نرسيده‌اند كه بتوانند روز پنج‌شنبه برابر برزيل به ميدان بروند.»زرينه در پاسخ به اين سوال كه آيا رضايي و نوروزي به بازي پرسپوليس مقابل ملوان مي‌رسند يا خير گفت: «هنوز مشخص نيست و بايد تا آن روز صبر كنيم و ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد اما براي بازي ملوان ما سعي خودمان را مي‌كنيم تا اين دو بازيكن را برسانيم. در عين حال ما تمام جوانب را براي تصميمي كه گرفته‌ايم سنجيده‌ايم. ما هر طور كه حساب كرديم ديديم اين دو بازيكن نمي‌توانند پنج‌شنبه در برزيل باشند و پس از آن جمعه با هواپيما به تهران بازگردند و بعد براي پرسپوليس هم به ميدان بروند چرا كه در اين مقطع نبايد به اين دو بازيكن فشار وارد شود.»قرار بود از روز گذشته نوروزي و رضايي تمرين با توپ‌شان را آغاز كنند اما اين اتفاق نيفتاد. دكتر زرينه اعتقاد داشت بازي كردن اين دو بازيكن در بازي با برزيل ريسك بزرگي است و دو مهاجم مصدوم پرسپوليس هم متفق‌القول عقيده داشتند بازي مقابل برزيل ارزش ريسك كردن و مصدوميت دوباره را ندارد.پزشك پرسپوليس در مورد وضعيت ساير بازيكنان اين تيم گفت: جلال اكبري ديگر مصدوم تيم است كه از ناحيه عضله دوقلوي پا دچار درد شديدي شده و پيش‌بيني مي‌كنيم كه سه هفته احتياج به استراحت داشته باشد. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اكبري به دربي تهران مي‌رسد يا خير گفت: بايد تا آن روز صبر كنيم و وضعيت او را مجددا ارزيابي كنيم اما به احتمال فراوان او نمي‌تواند در اين ديدار به ميدان برود.

 

حضور پرسپولیس در لیگ پینگ پونگ

 از آنجا كه تيم ملي پينگ پنگ پيش از اعزام به گوانگجو (از 10 آبان ماه) بايد اردويي را در كيش پشت سر بگذارد محمد زارع پور به منظور انجام هماهنگي هاي لازم راهي اين جزيره شد و در حاشيه اردوي قرمزپوشان با حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت و گويي داشت. در اين نشست دو طرف جهت همكاري و تعاملات آينده فدراسيون با اين باشگاه به تفاهم اوليه دست يافتند. سرپرست فدراسيون پينگ پنگ، پرسپوليس را از باشگاه هاي قديمي و مردمي كشور دانست و حضور آن را در ليگ برتر در بالا رفتن سطح كيفي اين مسابقات موثر عنوان كرد.

زارع پور تصريح كرد: مدت ها است كه ليگ هاي پينگ پنگ ايران مورد توجه قرار نگرفته است و همين امر خود باعث افت كيفي و كمي تيم هاي ملي شده است. اگر در يك رشته ورزشي ليگ پويا و حرفه اي وجود داشته باشد قطعاً تيم ملي خوبي هم تشكيل مي شود كه با حضور باشگاه هاي با سابقه كشور در ليگ برتر اين مهم تحقق مي يابد.

حبيب كاشاني نيز در اين ديدار علاقه خود را براي حضور در ليگ برتر پينگ پنگ اعلام كرد؛ اما آن را مستلزم بررسي بيشتر دانست.
وي تاكيد كرد: بايد جلسه اي مشترك با حضور مسئولان فدراسيون و باشگاه در تهران و در آينده اي نه چندان دور برگزار شود تا در خصوص همكاري و تعامل بيشتر باشگاه پرسپوليس با فدراسيون گفت و گو و تبادل نظر مفصل تري انجام شود.


 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)