مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در قالب چند خط، به روایت مرجع خبری…

سعيدلو به دنبال موضوع پرسپوليس و پيروزي
علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني قصد دارد براي مشخص شدن تكليف «پرسپوليس» و «پيروزي» شنبه آينده جلسه برگزار كند. سعيدلو كه قول داده موضوع نام اين باشگاه پرطرفدار را مشخص كند قصد دارد شنبه در جلسه‌اي با مسوولان ذي‌ربط در اين مورد صحبت كند. ظاهرا در اين جلسه از عباس انصاري‌فرد هم خواسته شده حضور پيدا كند چرا كه گفته مي‌شود بخشي از سهام مالكيت پيروزي در دست انصاري‌فرد است و او قصد دارد اين سهام را واگذار كند.

آقا كريم با خانواده عازم امارات شد
كريم باقري كاپيتان پرسپوليس ديشب راهي امارات شد تا در بازي دوستانه ايران- برزيل حضور پيدا كند.

 

باقري كه قرار است با اين بازي مهم براي هميشه از فوتبال ملي خداحافظي كند، ديشب به همراه خانواده‌اش عازم امارات شد تا در بازي دوستانه ايران- برزيل حضور پيدا كند و فوتبال ملي را كنار بگذارد.كاپيتان پرسپوليسي‌ها كه در بازي تيم ملي هم بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بندد از ناحيه مچ پا احساس درد دارد اما ظاهرا مشكلي براي بازي كردن نمي‌بيند.

 

تیم های پایه جمعه به مصاف حریفان می روند

مسابقات رسمي تيم‌هاي نونهالان و نوجوانان پرسپوليس از جمعه شروع مي‌شود. در اين رقابت‌ها قرار است تيم نونهالان ساعت 17:00 در ورزشگاه كشوري به مصاف تيم دارايي برود اما تيم نوجوانان كه در همين ورزشگاه ميزبان تيم توحيد است ساعت 11:00 صبح مقابل حريفش قرار مي‌گيرد.

 

جلسه کاشانی و کادرفنی با تاخیر در هتل

جلسه حبيب كاشاني و اعضاي كادر فني تيم بزرگسالان پرسپوليس با تاخير برگزار مي‌شود. طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته قرار بود جلسه كاشاني و كادر فني تيم پرسپوليس امروز برگزار شود اما به دليل مشغله‌هاي سرپرست باشگاه و البته تمرين‌هاي تيم، اين جلسه به پنج‌شنبه موكول شد. به اين ترتيب جلسه كاشاني و كادر فني بزرگسالان پنج‌شنبه در هتل اسپيناس محل اقامت پرسپوليسي‌ها برگزار مي‌شود تا در مورد بازي با ملوان، دربي و پاداش اين بازی بحث و تبادل نظر می شود.

 

بررسی امکانات شرکت واحد توسط مسئولان

مسوولان باشگاه پرسپوليس امروز امكانات ورزشگاه شركت واحد را بررسي مي‌كنند. بعد از اينكه پرسپوليسي‌ها نسبت به امكانات ورزشگاه شركت واحد ابراز نارضايتي كردند، مسوولان باشگاه تصميم گرفتند به اين ورزشگاه بروند تا امكانات آنجا را بررسي كنند. ظاهر يكي از مشكلات اصلي ورزشگاه شركت واحد نبود جاي مناسب براي خبرنگاران است كه ظاهرا قرار شد اين مشكل هم به زودي برطرف شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)