مرجع خبری پرسپولیس : در پیچ خم افتتاح بیمارستان اختصاصی پرسپولیس آن هم با شعار ” برای اولین بار در ایران ” ، جمعی از بازیکنان این تیم برای دریافت مطالباتشان در باشگاه حاضر شدند و حواشی پس از آن چند روزی صفحات روزنامه و سایت های خبری را به خود اختصاص داد. هر چند در خصوص اعتراض بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت مطالباتشان شایعات بسیاری ساخته و در روزنامه های پر فروش به چاپ رسید که بسیاری از آن ها فرسنگ ها از حقیقت دور بودند اما باید پذیرفت که مدیریت عباس انصاری فرد نیز در به وجود آمدن این حواشی بی تاثیر نبوده است. مدیرعامل با سابقه سرخ ها که برای سومین بار بر مسند مدیریت محبوب ترین تیم ایران نشسته طی ماه های حضورش در این تیم اشتباهات گاه عجیب و بچه گانه ای داشته که با هیچ منطقی پذیرفته نیست . هر چند بنا بر اصل انتقاد نیکوست که به اقدامات مثبت مدیریت حاج عباس انصاری فرد از جمله حضور کرانچار در ایران، جوانگرایی در مسن ترین تیم لیگ برتر و دست آخر افتتاح بیمارستان اختصاصی باشگاه نیز اشاره داشته باشیم که بی شک اقداماتی ماندگار در تاریخ این باشگاه خواهد بود.

 با این حال در شرایطی که در حال ورود به چهارمین هفته رقابت های نهمین دوره لیگ برتر هستیم هنوز تکلیف “اسپانسرینگ” پرسپولیس مشخص نیست و در حالی که پیش از این عباس انصاری فرد مدعی شده بود اسپانسر شش میلیارد تومانی برای پرسپولیس جذب خواهد کرد حالا با ادعای جذب اسپانسر سیزده میلیاردی تنها توقع افکار عمومی را بالا برده در شرایطی که هنوز تکلیف واگذاری “برند” باشگاه به سیروس محجوب سرمایه دار ایرانی ساکن دوبی مشخص نیست. با نگاهی به فعالیت اقتصادی و تبلیغاتی محجوب نگرانی ما از وضعیت اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس دو چندان می شود چرا که این تاجر ایرانی سابقه درخشانی در اجرای وعده و وعیدهایش در ورزش ندارد و سند روشن آن ادعای مشابه در زمان مدیریت اکبر غمخوار در پرسپولیس است .
علاوه بر این در بعد مدیریت تیمی نیز عباس انصاری فرد که در میانه فصل هشتم با علی کریمی ستاره تیم درگیر و سبب به حاشیه رفتن مجموعه شد، حالا با اقدامات غیر حرفه ای از جمله درگیری گاه و بی گاه با بعضی بازیکنان، وعده و وعید های پیاپی و بالا بردن توقع افکار عمومی خود باعث گرفتار شدن در مرداب حاشیه ها می شود. عباس انصاری فرد که در آخرین روز نقل و انتقالات به بهانه امضای قرارداد با ملامحمد عراقی و عادل کلاه کج از امضای قرارداد با علی کریمی خودداری کرد و مدعی بود هوار ملامحمد جای خالی علی کریمی پر حاشیه را در این تیم پر خواهد کرد هنوز پس از گذشته چهار هفته از لیگ برتر درگیر رفع و رجوع حواشی مربوط به این به اصطلاح ستاره عراقی است. علاوه بر این عادل کلاه کج نیز هنوز موفق نشده مجوز حضور در لیگ برتر را بدست آورد و سوالی که در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد می شود این است که به راستی نام ” ملامحمد” و “عادل کلاه کج” از علی کریمی موثر تر بود؟ با این حال امیدواریم این نظریه که در فوتبال ایران در اختیار داشتن تیمی یکدست بیش از داشتن ستاره های گران قیمت کارساز است این بار در مورد پرسپولیس سندیت پیدا کند.
بهتر نبود آقای مدیرعامل پیش از افتتاح ساختمان بیمارستان باشگاه که در مقطع کنونی بیشتر از در آمدزایی، هزینه بر بوده ابتدا مطالبات معوقه بازیکنان این تیم را پرداخت می کرد؟ با تمام احترامی که برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قائلیم، چشم بستن بر ایرادات و مشکلات را خیانت به این تیم و هواداران پر شمار آن می دانیم . امید است با تلاش دو چندان مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ناکامی های فصل گذشته جبران شده و غریو شادی باز هم از سوی میلیون ها هوادار پرسپولیس شنیده شود.
 

انتهای گزارش اختصاصی // پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)