پرسپولیس نیوز : بسیاری از چهره‌های فوتبالی و ورزشی در مراسم تدفین مرحوم همایون بهزادی سرطلایی فوتبال ایران حاضر شدند.

در مراسم خاکسپاری مرحوم همایون بهزادی چهره‌های زیادی از اهالی ورزش حاضر بودند و برای این مرحوم فاتحه قرائت کردند.

علی پروین، محمد مایلی‌کهن، حسین عبدی، محمود کلهر، محمد پنجعلی، محمود خردبین منصور رشیدی، جعفر کاشانی، بهروز سلطانی، بهتاش فریبا، محمد نوازی، آتیلا حجازی، رضا وطن‌خواه، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، همسر مرحوم ناصر حجازی، فرامرز ظلی، حسین کلانی، علی اکبر طاهری، محمد ترکاشوند، حمید جاسمیان، علیرضا عزیزی، محمدحسن انصاری‌فرد، روح‌الله عبادزاده، هادی طاوسی، محمد نصیری و … از جمله افرادی بودند که امروز در مراسم تدفین مردم بهزادی شرکت داشتند.

علی پروین و تعداد دیگری از پیشکسوتان پرسپولیس بر سر مزار ناصر حجازی، مرحوم فریبرز مرادی و تعداد دیگری از درگذشتگان فوتبال حاضر شده و به قرائت فاتحه پرداختند.

محمود خوردبین، محمود کلهر و حسین عبدی و تعداد دیگری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بر سر مزار مرحوم مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس حاضر شدند.

 

*فرشاد پیوس هم یکی از نفراتی بود که در حین خاکسپاری به شدت متأثر شده بود.

*تعدادی از افراد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم در این مراسم شرکت کردند.

*گیتی معینی از هنرپیشه های قدیمی سینما هم در قطعه نام آوران حاضر شد تا در مراسم خاکسپاری شرکت کند.

*محمد نوازی مربی تیم استقلال هم در این مراسم شرکت کرد.

*بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال کنار دوستان پرسپولیسی اش در مراسم خاکسپاری بهزادی حضور یافت.

*پدر علیرضا حقیقی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس هم به نمایندگی از پسرش در این مراسم حضور یافت.

*ناصر محمدخانی هم به بهشت زهرا آمد و مورد استقبال گرم پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفت. آنها به محمدخانی می گفتند که "یادت هست بهزادی چقدر تو را دوست داشت؟"

*فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی گلزنان سه دهه پیش تیم پرسپولیس درحالی که در آغوش یکدیگر بودند به یکباره علی پروین هم از پشت هر دو آنها را به آغوش کشید و این صحنه همه حاضران را به شدت متأثر کرد و اکثر حضار همراه با این سه نفر که در حال گریستن بودند اشک ریختند.

*محمد مایلی کهن در حالی که در حال گریستن بود به قطعه نام آوران رسید و در حین گذر از کنار محل دفن ورزشکارانی که آنجا آرمیده اند به اسم و یادشان می پرداخت و زمزمه می کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)