پرسپولیس در بهترین وضعیت خود را در فاصله 3 امتیازی صدرجدول و رتبه 4 می‌بیند چرا که اگر پرسپولیس برنده شود 44 امتیازی شده، سپاهان 43 امتیازی می‌ماند

گل؛ به جز پرسپولیس همه تیم‌های بالانشین لیگ این هفته میهمان هستند.
 البته می‌شود مطلب را به نوعی دیگر ترسیم کرد، همه تیم‌های بالاتر از پرسپولیس در لیگ کشور این هفته بازی‌های سختی دارند البته بازی پرسپولیس هم سخت است. اما حداقل پرسپولیس می‌تواند از مزیت بازی در خانه و در ورزشگاه آزادی بهره ببرد جایی که به جز سه بازی در تمام بازی‌های امسال در آن برنده بوده و در 3 دیداری هم که پیروز نشده با حریفان به تساوی بدون گل رسیده است. این هفته استقلال در کرمان میهمان مس است، فولاد در کرج میهمان سایپا است، جایی که باید از دهان شیر امتیاز در بیاورد. نفت چنین وضعیتی را در بندرانزلی مقابل ملوان دارد و سپاهان میهمان پرسپولیسی است که وجودش ملامال از انتقام در بازی رفت است.
 پرسپولیس در بهترین وضعیت خود را در فاصله 3 امتیازی صدرجدول و رتبه 4 می‌بیند چرا که اگر پرسپولیس برنده شود 44 امتیازی شده، سپاهان 43 امتیازی می‌ماند بدین ترتیب یک امتیاز و یک پله بالاتر از سپاهان برای پرسپولیس قابل پیش بینی است. اما اگر سایر حریفان بالانشین صاحب یک مساوی هم شوند استقلال و فولاد با 47 و نفت با 45 امتیاز بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرند.
 اما به هر حال این گمانه‌ها که به واقعیت هم نمی‌تواند زیاد دور باشد بهترین موقعیت را برای بازگشت پرسپولیس به زندگی حرفه‌ای، خروج از کمای بدشانسی و بد نتیجه گرفتنش کمک نماید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)