مرجع خبری پرسپولیس : تا اولين سورپرايز، فقط سه روز زمان باقي مانده. سه روز تا بازگشايي يك هديه!

 

هديه‌اي كه افندي در جوراب سرخ پرسپوليس گذاشته و بايد در انزلي رونمايي شود. حالا هديه چيست؟ چقدر با كادوهايي كه استيلي به هواداران مي‌داد و مثل هداياي دايي برگشت مي‌خورد تفاوت دارد؟!

 

دنيزلي دارد هدايا را در جوراب مي‌گذارد و كسي را هم براي ديدن كادوها به اتاقش راه نمي‌دهد. تمام روزهايي كه او تيمش را براي بازگشت به زندگي تمرين داده، درهاي درفشي فر به روي چشم‌ها و لنزها بسته بود و حتي هواداران عادي هم اجازه ديدن روند احياي اين تيم را نداشتند. اين يعني پشت آن ميله‌هايي كه نگهبان با قفل درشتش به هم بسته بوده، يك خبرهايي بود، اتفاقاتي افتاده و هديه دنيزلي كادوپيچ شده اما واقعا قرار است در اين جوراب قرمز چه چيزي پيدا كنيم؟ افندي شبيه همان بابانوئل سرخپوشي شده كه از لوله دودكش شومينه وارد خانه شده و هديه‌اي براي كودك خانواده گذاشته اما اين هديه چقدر براي گيرنده‌اش جذاب خواهد بود؟
سه روز زمان باقي است تا اين دوگانگي تمام شود. يا وقتي هديه رونمايي مي‌شود، هوادار از به دست آوردن آنچه نداشته و در آرزوهايش مي‌خواسته كه به‌عنوان كادو و هديه آن را بگيرد به وجد مي‌آيد، يا اينكه همان چيزي كه قبلا داشته و آنقدر كهنه شده و دلش را زده كه دورش انداخته، را روبروي خود مي‌بيند! پس اين يك سورپرايز واقعي است. يك غافلگيري بزرگ در فاصله سه روز مانده تا بازگشايي هدايا.

مهمترين سوال در مورد تركيب است؛ تركيبي كه بدون نصرتي، شيث، علي كريمي و رضا نورمحمدي چيده خواهد شد. يعني يك خط دفاعي بدون سه عنصر اصلي و البته يك تيم بدون مهمترين ستاره! حالا ناخودآگاه با دنيزلي به چهار سال قبل سفر مي‌كنيم. زماني كه سرمربي پرسپوليس بود و حتي يك مدافع تخصصي را در تيمش نمي‌ديد. دغدغه‌اش فقط براي يك بازي نبود. يك سال از حاجي زاده و باقري و نوري و آشوبي در حالي در خط دفاعي بهره برد كه تيمش باز هم بهترين نمايش را ارائه مي‌كرد. حالا در اين پرسپوليس كه يادآور شهر بي‌دفاع است، چه كساني نقش مدافع را براي دنيزلي پيدا مي‌كنند؟

همين آخرين علامت سوال، يك ابهام جديد را مي‌سازد؛ اينكه تيم دنيزلي با چه آرايشي وارد زمين خواهد شد؟ آيا همان سيستم 2-3-2-3 كه در پاس و پرسپوليس نشان داده بود را پياده مي‌كند يا اين بار به روشي كه در تركيه و با بشيكتاش جام قهرماني را بالاي سر برد برمي‌گردد؟! در هر دو حالت، دنيزلي دغدغه ساختن يك دفاع جديد را خواهد داشت. او ذره‌بين به دست مي‌گيرد و خط مياني‌اش را كندوكاو مي‌كند. اولي شايد مازيار زارع باشد. همان هافبكي كه كارلوس كروش در موردش گفت كه او بايد از ابتدا در پست دفاع مياني رشد مي‌كرد. آيا گزينه دومي وجود دارد؟ ميان محمد نوري و حسين بادامكي كدام يك چنين قابليتي خواهند داشت؟! اين همان سورپرايز دنيزلي است! سورپرايزي در جوراب سرخ!

شايد در بدترين حالت ممكن بايد انتظار چهره جديد پرسپوليس را كشيد. در شرايطي كه دنيزلي ابزار لازم و كافي براي نشان دادن خواسته‌هايش از يك تيم را ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)