پرسپولیس نیوز : اعتراض پرسپولیسی ها و البته محمد رویانیان به داوری احمدصالحی داور بازی آلومینیوم – پرسپولیس ، ادامه خواهد داشت و تهدید این تیم به کناره گیری از لیگ برتر فعلا سوژه روز است.

چراکه رویانیان در گفت و گوهای خصوصی اعلام کرده چیزهایی از داوری می داند که اگر به زیان بیاورد سنگ روی سنگ بند نمی شود.
اما پرسپولیسی ها به کدام صحنه ها اعتراض دارند؟
 1 – پرسپولیسی ها می گویند : در حالی که یک بازیکن بدون خطا و بدون سر به سر شدن و بدون انجام شدن هیچ حرکت خطرناکی روی زمین می افتد، آیا داور حق دارد حمله تیم مقابل را با سوت خود متوقف کند؟ در هیچ کدام از بازی های اروپایی چنین موردی را نمی بینیم ولی در این بازی حداقل 3 بار این صحنه تکرار شد.

2 – پرسپولیسی ها می گویند: وقتی توپ با پای مدافع نصیب مهاجمی که پشت مدافعان قرار دارد، می شود آیا باید آفساید گرفت؟ هیچ کجا این مورد را آفساید نمی گیرند ولی در این بازی گرفته شد.

 3 – پرسپولیسی ها می گویند:تا به حال ندیده بودیم که مهاجمی در حالت تک به تک با دروازبان و در حالت تسلط به توپ روی مدافع پشت سر خود که پیراهنش را هم کشیده خطا کند. هیچ جای دنیا هم چنین صحنه ای را خطای مهاجم نمی گیرند ولی در این بازی گرفتند. باز هم آنها عقب مانده و بی قانون هستند یا خدای ناکرده داور ما مرتکب اشتباه شده است؟

 4- پرسپولیسی ها می گویند :هیچ جای دنیا ندیده ایم که در پی اشتباه در اعلام پرتاب به سود یک تیم (این اشتباه کاملا سهوی و جزئی از فوتبال بود) جناب کمک داور با چشمان گرد شده و قیافه تهدید آمیز از بازیکن معترض تیم زیان دیده بازخواست کند و زمینه کارت گرفتن بازیکن و اخراج مربی اش را فراهم کند ولی در این بازی این نکته آموزشی را هم یاد گرفتیم .

اما مهنر از همه ، ادعای پرسپولیسی ها درباره پنالتی است: آیا سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم این بازی در محوطه جریمه آلومینیوم آیا پنالتی بود یا خیر؟ چون در بازی استقلال و راه آهن مشابه چنین صحنه ای روی ایمان موسوی اتفاق افتاد و گرفته نشدن پنالتی روی مهاجم استقلال مورد تایید همه کارشناسان نزدیک به مرکز ثقل داوری ایران قرار گرفت و حالا این سوال پیش می آید که آیا سرنگون شدن مهاجم پرسپولیس تفسیر دیگری دارد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)