مرجع خبری پرسپولیس : طبق شنیده های دیروز از راهروهای فدراسیون فوتبال محسن قهرمانی به احتمال زیاد قاضی هفتاد و یکمین دربی پایتخت خواهد بود.

 

محسن قهرمانی داوری مشهدی که شغل اصلی او تدریس در وزارت آموزش و پرورش است شانس اصلی قضاوت دربی هفتاد و یکم محسوب می شود. قهرمانی سال گذشته در جریان دیدار تراکتورسازی و سایپا به دلیل درگیری و شکستن شیشه های ورزشگاه بازداشت و خبرساز شده بود.

این داور بلند قامت که به همراه سعید مظفری زاده در میان بلند قامت ترین داوران ایران قرار دارد در دهه 80 چهره شد اما لیگ دهم برایش چندان خوش یمن نبود.. اضافه وزن خارج از عرف او موجب شد تا فیفا نام او را از میان داوران بین المللی خارج کند و رفته رفته از صحنه قضاوت های داخلی هم دور شد.

 

محسن قهرمانی اما با پشت کاری قابل توجه کیلوهای اضافی را آب کرد و در مدت کوتاهی به میادین بازگشت تا موجب شگفتی منتقدانش واقع شود. مردی که می گویند با گوش هایش اخراج می کند ! کافیست 30 متر آنطرف تر مورد عنایت یکی از بازیکنان قرار بگیرد تا او را احضار کند!

 

شاخص ترین پیروزی سرخپوشان پایتخت با قضاوت محسن قهرمانی در سال های اخیر به پیروزی 4 بر صفر مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی تهران باز می گردد اما در مجموع ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به انتخاب او به عنوان داور دربی اعتراض دارد.

 

باید دید در نهایت طبق شنیده ها نام قهرمانی روز چهارشنبه به عنوان داور دربی معرفی می شود یا در لحظات آخر علیرضا فغانی به یک آرزوی دیرینه خواهد رسید!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)