باشگاه پرسپولیس به دنبال طرحی است تا بتواند در پروژه‌های اقتصادی این باشگاه کمک کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در حالی به مصاف ذوب‌آهن رفت که روی پیراهن این تیم هیچ نشان تبلیغاتی وجود نداشت تا سرخپوشان از کسب درآمد در این بازی منتفع نشوند.

این اتفاق در پی این رخ داد که باشگاه پرسپولیس با کارگزار فصل گذشته خود قصد همکاری ندارد و به همین دلیل در بازی با ذوب‌آهن هیچ نشان تجاری روی پیراهن پرسپولیس وجود نداشت. کارگزار فصل گذشته پرسپولیس همکاری پرفراز و نشیبی با این باشگاه داشت به طوری که پرسپولیسی‌ها عنوان کرده‌اند که قصد ادامه همکاری با این شرکت تبلیغاتی به عنوان کارگزار را ندارند.

در پی این مسئله، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد برای فصل جدید لیگ برتر با یک شرکت دیگر به عنوان کارگزار وارد همکاری تجاری شود و قصد تمدید قرارداد با کارگزار فصل گذشته را ندارند.

به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، تا ابتدای هفته آینده از کارگزار جدید پرسپولیس رونمایی خواهد شد. این در حالی است که جلسات برای اهداف تجاری همچنان ادامه دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس طی امروز و فردا با یکی از اپراتورهای تلفن همراه مذاکرات خود را ادامه خواهند داد تا در صورت رسیدن به توافق، پیراهن پرسپولیس با نام تجاری این اپراتور وارد مسابقات شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)