مازیار زارع : هر چه دارم از ملوان است

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : هرچه در زندگی ام به دست آورده ام را مدیون ملوان و شهرم هستم.

 

مازیار زارع در خصوص اردوی کیش اظهار داشت : به نظر من اردوی مفیدی بود ، من با تیم های مختلفی به اردو رفتم اما این اردو به نظرم با توجه به فشاری که بر روی بازیکنان بود و نیازی که تیم به تمرینات بدنسازی داشت خوب برگزار شد و به پایان رسید.


وی ادامه داد : شخصا فکر می کنم در بهترین شرایط ممکن هستم و مطمئنم فواید اردوی کیش را به زودی در لیگ متوجه خواهید شد. بازیکنان حالا نسبت به گذاشته از هماهنگی بیشتری برخوردارند و از لحاظ کار تیمی پیشرفت کردیم.


وی در مورد عملکردش در پرسپولیس افزود : شاید بازی من به گونه ای باشد که زیاد به چشم نیاید اما تا امروز کاری را انجام داده ام  که از سوی کادر فنی برایم در نظر گرفته شده بود. خودم فکر می کنم نسبت به 2 سال پیش که در پرسپولیس بودم شرایطم به مراتب در این فصل بهتر است.

 


مازیار زارع در خصوص بازی با ملوان گفت : بازی مقابل ملوان برای من همیشه شرایط خاصی داشته چون هرچی در زندگی ام به دست آورده ام را مدیون ملوان و شهرم هستم برایم بسیار سخت است مقابل این تیم بازی کنم.


وی در خصوص 23 مهر و دیدار پرسپولیس و استقلال گفت : هنوز تا آن روز زمان باقی مانده و از حالا زود است در خصوص بازی با استقلال حرف بزنیم .


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلش در بازی برگشت فصل هشتم به استقلال گفت : آن گل فوق العاده بود ، قبل از زدن ضربه همه همه استرس داشتند به غیر از خودم اما شب بعد از بازی از استرس خوابم نمی برد! به خودم می گفتم اگر توپ گل نمی شد می خواستی چه کار کنی ؟! همیشه دوست دارم با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل بزنم.


وی در پایان در خصوص نتیجه بازی تیم ملی ایران برابر بزریل افزود: در مورد بازی ندیده نمی توانم حرفی بزنم اما دوست دارم تیم ملی کشورم برنده این بازی بزرگ باشد و با موفقیت این بازی بزرگ را پشت سر بگذارد . فقط برای ملی پوشان دعا می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)