پرسپولیس نیوز : اوضاع و احوال ناخوش سرخپوشان را می توان با پارامترهای مختلفی سنجید اما این بار می توان از یک منظر دیگر نیز به این قضیه نگاه کرد.

اگر نخواهیم به وضعیت مالکیت، مدیریت، دستگیر شدن اعضا، تغییرات کادرفنی، نقل و انتقالات ضعیف، مسائل مالی… و هیچ کدام از مسائل مهم دیگر پرسپولیس برای پی بردن به وضع این تیم کاری داشته باشیم تنها با نگاه گذرایی به وضعیت سایت باشگاه هم می توان به اوضاع نامناسب پرطرفدارترین تیم آسیا و نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پی برد.

 

سایت باشگاه پرسپولیس که همین دو سال پیش و با مدیریت قبلی تبدیل به یکی از 100 سایت پربازدید ایرانی شده بود و عنوان برترین سایت ورزشی سال کشور را به خود اختصاص داد الان به جایی رسیده که رتبه 813 را در میان سایت های برتر ایرانی به ثبت رسانده است!

گذشته از امکانات متعددی چون انجمن هواداران، بازی مدیریت مجازی فوتبال، فروشگاه اینترنتی، نظرسنجی از هواداران، رادیو پرسپولیس و… که دیگر خبری از هیچ کدام از آنها در سایت ارائه شده توسط مدیریت جدید نیست اطلاع رسانی و انتشار اخبار نیز قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

خاطرمان هست اطلاع رسانی در این سایت به حدی به روز بود که حتی بازیکنان آینده تیم و کسانی که در حال مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه بودند تصویرشان در صفحه اصلی سایت درج می شد و به این ترتیب هواداران اولین جایی که متوجه خرید بازیکنان می شدند همین جا بود اما الان کار به جایی رسیده است که بازیکن قراردادش را می بندد و به ثبت هم می رساند و پس از گذشت چند روز حتی یک عکس از این امضای قرارداد در سایت منتشر نمی شود.

 

برای معدود مطالبی هم که در خصوص این دست بازیکنان جدید کار می شود از عکس های آتلیه ای و گوگلی آنان استفاده می شود!

توضیحات بیشتری نمی دهیم و خودتان می توانید با مراجعه شخصی همه چیز را ببینید و نیازی به بازگویی واضحات نداشته باشید و به وضع موجود پی ببرید.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)