مرجع خبری پرسپولیس(13:00) / چهارشنبه 11 دی

فرخزادي : ملوان بازي نكرد؛ به خودمان باختيم / هنوز استعفايي از مصطفوي ارايه نشده است

سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: هيات مديره معتقد است تيم پرسپوليس روند مناسب و شرايط بهتري در زمان مربي‌گري افشين پيرواني نسبت به افشين قطبي پيدا كرده است و با قاطعيت هم از كادرفعلي حمايت مي‌كند.

مجيد فرخزادي پيرامون بازي روز گذشته تيم فوتبال پرسپوليس مقابل ملوان كه با شكست دو بر صفر اين تيم همراه بود، اظهار كرد: اين بازي را از چند بخش بايد بررسي كرد؛ بخش اول مربوط به فوتبال تيم است كه ما در نيمه اول موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم و برخي فرصت‌ها با بدشانسي گل نشد اما، در نيمه دوم پرسپوليس اصلا خوب بازي نكرد و در نهايت بازي را باخت.

وي افزود: ضمن تبريكي كه به تيم ملوان براي كسب اين پيروزي مي‌گويم؛ اما، از نظر فني معتقدم اين پرسپوليس بود كه بد بازي كرد، وگرنه ملوان آنقدر هم بازي خوبي انجام نداد؛ بايد در نظر بگيريم كه زمان قابل توجهي در بازي صرف افتادن بازيكنان ملوان روي زمين و آفسايدگيري‌هاي آنها بود. فكر مي‌كنم در ميان آن آفسايدگيري‌ها چندين موقعيت هم مشكوك به آفسايد بود كه داور همه را آفسايد اعلام كرد.

فرخزادي همچنين گفت: در بخش ديگر بايد بگويم هيات مديره پرسپولس معتقد است تيم در زمان سرمربي‌گري افشين پيرواني روند مناسب و شرايط بهتري نسبت به زمان سرمربي‌گري افشين قطبي پيدا كرده و در مسابقات قبلي هم نتايج بدي نگرفت. هيات مديره همچنان با قاطعيت از پيرواني و كادرفني حمايت مي‌كند و مي‌داند ما وضعيت بهتري در مسابقات آينده با همين كادر پيدا خواهيم كرد.

وي افزود: نبايد با يك باخت تعداد كمي از تماشاچيان آن طور حرف مي‌زدند و شعار مي‌دادند. البت بلافاصله پس از اين اتفاق همه تماشاچيان از افشين پيرواني حمايت كردند و مسايل حاشيه‌اي برطرف شد.

عضو هيات مديره پرسپوليس تصريح كرد: در حال حاضر پس از اين باخت اميدواريم در بازي بعدي (شنبه) كه به لطف تصميم‌گيري‌هاي مسوولان ليگ، ذوب آهن با شرايط و تجديد قواي بهتر و استراحت بيشتر به مصاف ما مي‌آيد، پيروز شويم تا روند صعودي تيم ادامه پيدا كند. البته فكر مي‌كنم اعتراض به اين تصميم كه ذوب آهن اكنون در آب نمك خوابيده است تا با ما بازي كند، فايده‌اي نداشته باشد و ما ديگر به آنها عادت كرده‌ايم.

سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه تاكنون هيچ استعفانامه‌اي از سوي داريوش مصطفوي مديرعامل اين باشگاه در جلسات هيات مطرح نشده است، در اين باره افزود: اينكه مصطفوي به يكي از روزنامه‌هاي ورزشي گفته است استعفا داده را بايد تنها از خودش پرسيد چرا كه روابط عمومي باشگاه اين مساله را تكذيب مي‌كند؛ اما، اگر مساله‌اي هم باشد و در هيات مديره مطرح شود آن را بررسي خواهيم كرد.

وي ادامه داد: من پيرامون اين اخبار مطرح شده از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم كه آرامش خود را حفظ كنند چرا كه اين تيم پتانسيل قهرماني در ليگ را دارد و با تامل و صبوري بيشتر مي‌تواند با توجه به با يكنان و كادرفني كه در اختيار دارد، به موفقيت‌هاي زيادي دست پيدا كند.

فرخزادي همچنين درباره عملكرد كادرفني پرسپوليس گفت: آنها در مسابقات گذشته نتايج خوبي گرفته‌اند و نبايد با اين باخت اخير، نتايجچ قبلي را ناديده بگيريم؛ همچنين سبك بازي و عملكرد فني تيم با اين كادر مربيان بررسي مي‌شود و تصميم‌گيري‌هاي لازم اتخاذ خواهد شد چرا كه معتقدم مباحث فني را نبايد رسانه‌اي كرد.

وي در پايان درباره اضافه شدن نفرات جديد به كادرفني فعلي تيم نيز خاطرنشان كرد: قرار است دو مربي جديد با نظر سرمربي تيم به كادرفني فعلي اضافه شوند ا ما،‌هنوز پيشنهاد و نام هيچ م ربي براي اين منظور ارايه نشده و پيرواني فرد خاصي را به ما معرفي نكرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)