پرسپولیس نیوز :  فصل نقل و انتقالات پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور از 12 خرداد ماه آغاز شده ، اما رییس هیات فوتبال استان تهران می گوید تاکنون هیچ یک از باشگاه های تهرانی حاضر در لیگ برتر، قراردادی ثبت نکرده اند.

شیرازی روز شنبه  درباره آخرین وضعیت ثبت قراردادها درفصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم اظهارکرد: تا کنون هیچ موردی ثبت قرارداد نداشتیم و هیچ یک از باشگاه های تهرانی، قرارداد بازیکن یا مربی ثبت نکرده اند.

رییس هیات فوتبال استان تهران درپاسخ به این سئوال که بازیکنان و مربیانی که مدت قراردادشان با باشگاه هایشان تمام نشده نیز باید قرارداد جدید ثبت کنند یا خیر گفت: اگر مربی یا بازیکنی قرارداد دو یا سه ساله داشته باشد و بخواهد در باشگاه خود بماند، نیازی به ثبت قرارداد نیست اما اگر قصد جدایی داشته باشند باید ضمن همراه داشتن رضایت نامه ازباشگاه قبلی، قرارداد جدید ثبت کنند.

وی تاکید کرد:در هر صورت، تاکنون هیچ مربی و بازیکنی در مدتی که از آغاز فصل نقل و انتقالات گذشته، قراردادی ثبت نکردند.

شیرازی درپاسخ به این سئوال که مهلت فصل نقل وانتقالات تمدید خواهد شد یا خیر افزود: اینطور که از صحبت های آقای تاج برمی آید قرار است امسال مانند اروپا شود و باشگاه ها به تدریج تا آخر فصل می توانند افراد را اضافه کنند.

رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: البته هنوز دستورالعملی در این رابطه برای ما ارسال نشده است اما مثل اینکه سازمان لیگ چنین طرحی دارد.

بنابر اعلام قبلی سازمان لیگ، فصل نقل و انتقالات از 12 خرداد ماه آغاز شده و تا 10 روز مانده به آغاز لیگ پانزدهم یعنی 29 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)