در تمرین امروز آبی‌پوشان خبری از مهدی رحمتی و علیرضا نیکبخت واحدی نبود.

به گزارش  تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود ساعت 18 برگزار شود با 30 دقیقه تاخیر در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد.

*‌ با توجه به خبرهای منتشر شده مبنی بر پیوستن علیرضا نیکبخت واحدی به استقلال، خیلی از هواداران این تیم منتظر ورود این بازیکن بودند اما خبری از نیکبخت نشد.

* هواداران استقلال که حدود 300 نفر بودند  چندان از حضور نیکبخت در این تیم راضی نبودند. تعداد زیادی از آنها مدعی بودند حضور نیکبخت در استقلال حاشیه است و وی باید به دلیل رفتن از استقلال به پرسپولیس حتی کتک بخورد! این تعداد هواداران که نسبت به روزهای گذشته بیشتر بودند درباره حضور نیکبخت بارها با هم بحث می‌کردند.

* با وجود اینکه مهدی رحمتی روز گذشته اعلام کرده بود امروز در تمرینات شرکت می‌کند اما خبری از وی نبود تا هواداران استقلال بابت این مسئله نگران شوند. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در خصوص حضور نیافتن  این بازیکن  گفت با توجه به اینکه فتح الله زاده برای شرکت در ختم پدر نظری‌جویباری قائم مقام سابق استقلال به مازندران رفته بود این بازیکن هنوز نتوانسته قرارداد ببندد و به همین دلیل در تمرین شرکت نکرده است.

* بازیکنان استقلال پس از دویدن دور زمین و آقاوسط در دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند. در این بین بازیکنان تازه‌ وارد به همراه آرش برهانی به شوت به دروازه پرداختند.

* منصور پورحیدری و مهدی فنونی‌زاده در محل تمرین حضور داشتند.

* ماجدی فرم‌های ویزای بازیکنان را در اختیار داشت و پاسپورت برخی از بازیکنان را تحویل گرفت. جالب اینکه پاسپورت هاشم بیک‌زاده در دست یکی از هواداران بود.

* حنیف عمران‌زاده پیش از آغاز تمرین دقایقی با یکی از کودکان خردسال که شماره 7 فرهاد مجیدی را بر تن داشت بازی کرد. این کودک دقایقی مانع تمرین کردن بیک‌زاده شد و او را اذیت می‌کرد.

* فردین عابدینی، بازیکن مصدوم استقلال که روزهای گذشته در تمرینات غایب بود امروز بدون مشکل تمرین کرد اما سیاوش اکبرپور با وجود حضور در کمپ از کادر فنی اجازه گرفت و تمرین را ترک کرد.

* حمید بابازاده، مربی دروازه بانان استقلال غایب بود و کریم بوستانی نقش مربی دروازه‌بانان را ایفا می‌کرد.

* هاشم بیک‌زاده و محمد مهدی نظری به صورت اختصاصی تمرین کردند. هنگام دویدن بیک‌زاده دور زمین هواداران بارها او را تشویق می‌کردند به طوری‌که بازیکنان نیز از این مسئله تعجب کرده بودند.

 

*طرفداران تیم استقلال که امروز تعداداشان بیشتر از سایرین بود با کنایه به آرش افشین شعار "آرش فقط برهانی" سر دادند.

 

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر دکتر حاج‌قاسم به گرم کردن بدنهایشان پرداختند، سپس در گروه‌های مختلف حرکات تاکتیکی انجام داده و در پایان در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند. هنگامی که محمد قاضی در این بازی درون‌تیمی موفق به گل‌زنی شد هواداران استقلال از او می‌خواستند تا دروازه پرسپولیس را هم در فصل جدید باز کند.

* دعوتنامه اوکراینی‌ها برای باشگاه استقلال ارسال نشده و ماجدی پیگیر این موضوع بود.

* لیدرهای استقلال حضور پررنگی در تمرین این تیم داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)