تماشاگران از دیدار تیم‌های استقلال و ملوان استقبال خوبی به عمل نیاوردند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی از ساعت 14:25 در ورزشگاه آزادی آغاز شده که تعداد تماشاگران مثل هفته‌های گذشته کم است و استقبال چندانی از این بازی به عمل نیامده است.

پیش‌بینی می‌شد با ارزان شدن قیمت بلیت‌ها، میزان استقبال تماشاگران هم از این بازی بیشتر شود .

 

نیم ساعت پیش از بازی 200 تماشاگر در ورزشگاه بودند که نیمی از آنها را تماشاگران تیم ملوان تشکیل می دادند.

البته نکته مثبت در این بازی این است که بر خلاف دیدارهای گذشته، سکوهای روبه‌روی جایگاه ویژه، بلیتش با قسمت‌های دیگر تفاوتی نمی‌کند و این باعث شده که تماشاگران بتوانند با نشستن روی سکوهای این قسمت، مثل گذشته بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

پیش از شروع بازی پژمان منتظری به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. گفته می‌شود او در این بازی برای آخرین بار در ترکیب آبی‌پوشان حضور خواهد یافت و پس از آن این تیم را ترک می‌کند.

هواداران تیم فوتبال ملوان آنها در هنگام اخراج سید جلال رافخایی از زمین به شدت به تصمیم فغانی، داور این بازی، اعتراض کردند.

هواداران استقلال در شعاری که در آن حمایت از قلعه‌نویی و فتح‌آلله‌زاده گنجانده شده بود، علی دایی را رییس مافیا خوانده و علیه سرمربی رقیب خود شعار دادند.

 

تیم فوتبال استقلال در این مسابقه مانند مسابقات قبلی خود با سانتر روی دروازه و دو ضربه سر توسط حنیف عمران زاده به برتری رسید و راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)