انتشار خبر رد شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس بار دیگر هواداران الهلال را وادار به واکنش کرد و آنها به رقیب خود طعنه و کنایه زدند.

یکى از هواداران الهلال با نام کاربرى ابوصقر در این خصوص نوشت: مسئولان باشگاه النصر از ابتدا مى‌دانستند این شکایت به جایى نمى‌رسد اما می‌خواستند بعد از این افتضاح هوادارانشان را ساکت کنند.

در مقابل ابوعبدالله العالمى از هواداران النصر نوشت: دستپخت آنها را در فیفا و دادگاه عالى ورزش مى‌سوزانیم.

معاط از دیگر هواداران الهلال هم در این خصوص اعلام کرد: آل‌کثیر آقاى گل حریف را دو ساعت قبل از بازى محروم و با اخراج بازیکن حریف پرسپولیس را ۱۰ نفره کردند. بعد از بازى هم شکایت کردند که نتیجه بازى را تغییر بدهید. این یک آبروریزى بزرگ بود.در آسیا فقط الهلال و الاتحاد نماینده فوتبال عربستان هستند.

کاربر دیگر از هواداران الهلال با انتشار شعرى به این مضمون به رد دعواى باشگاه النصر واکنش نشان داد: چند سال است که از آنها حمایت مى‌شود، این بار الهلال را هم به خاطرشان حذف کردند. با الاهلى و التعاون آنها را به نیمه نهایى رساندند، بازیکن حریف را اخراج کردند، شما را در آستانه پیروزى قرار دادند اما باز هم شکست خوردید؟

هواداران الهلال، الاهلى و الاتحاد همچنین بر این عقیده هستند که النصر در آسان‌ترین دوره جام پس از حذف الهلال، الدحیل و السد در مقابل تیم ده نفره پرسپولیس شکست خورد و هیچ توجیهى براى ناکامى این تیم وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)