پرسپولیس نیوز : هواداران حاضر در ورزشگاه زیر بارش شدید برف از پرسپولیس می‌خواستند که انتقام باخت دور رفت را از سایپا بگیرند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که تعدادشان حدود 4 تا 5 هزار نفر است قبل از شروع مسابقه با شعار «پرسپولیس قهرمان انتقام، انتقام» خواستار جبران شکست یک بر صفر دیدار رفت مقابل سایپا شدند.

 

 اگر سرمای هوا را یکی از علت‌های کاهش استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ بدانیم باید افزایش قیمت بلیت‌های لیگ را هم اضافه کنیم، اما این وضعیت برای پرسپولیس که در حال حاضر در صدر جدول است و نتایج خوبی می‌گیرد شاید چندان قابل قبول نباشد.

نکته دیگر نحوه چینش هواداران روی سکوهای ورزشگاه است که با کج سلیقگی مسئولان تماشاگران در سکوهای جنوبی و شمالی ورزشگاه نشسته‌اند. از آنجایی که قیمت صندلی‌های سکوی روبروی جایگاه ویژه تا 15 هزار تومان افزایش یافته است، هواداران هم به خرید بلیت‌های مربوط به این سکو روی خوش نشان ندادند و به نظر می‌رسد امیدوار هستند مثل بازی قبل پرسپولیس مقابل ذوب آهن پس از دقایقی راه نشستن روی این قسمت برای آنها باز شود.

*پسر یک جانباز را به ورزشگاه راه ندادند و همین مسئله باعث شد که درگیری مقابل تونل ورزشگاه ایجاد شود.

*خلیل سبحانی مدیرعامل باشگاه سایپا به رختکن تیم رفت و قبل از مسابقه با بازیکنانش صحبت کرد.

*مجید ایوبی، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، روزبه شاه‌علی دوست و محمدرضا ناصحی بازیکنانی از سایپا بودند که پیش از شروع مسابقه به سمت علی دایی رفتند و با او خوش و بش کردند.

*محسن بنگر مدافع پرسپولیس هم قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت سایپا رفت و با آنها دست داد.

*استقبال کم تماشاگران با توجه به بارش شدید برف قابل توجه به نظر می رسد.

حضور همین تماشاگران با بی سلیقگی سازمان لیگ به چشم نمی آید. 4 تا 5 هزار تماشاگر در حالی پشت دروازه ها پخش شده اند که روبروی جایگاه خالی از تماشاگر است.

*مجتبی محرمی و محمد پنجعلی در جایگاه ویژه حضور دارند.

*دن‌گاسپار مربی تیم ملی نیز یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه است.

 

* پرسپولیسی ها با شعار سرطلایی دایی را یکصدا تشویق می کنند.

 

 هواداران پرسپولیس با شعار "پرسپولیس قهرمان اتحاد اتحاد" به وقایع چند روز اخیر باشگاه خود و بحث‌هایی که درباره تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه وجود دارد واکنش نشان دادند.

دیدار دو تیم زیر بارش شدید برف تا دقیقه 30 با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)