پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در اعتراض به شکست تیم‌شان برابر پرسپولیس سنگ‌پرانی کردند.

هواداران تیم فولاد بعد از شکست تیم‌شان مقابل پرسپولیس به شدت علیه کادرفنی و مدیریت باشگاه فولاد اعتراض کرده و سنگ‌پرانی کردند که یکی از این سنگ‌ها به سر فریبرز محمدزاده، ناظر بازی برخورد کرد. مسئولان ورزشگاه به سرعت ناظر بازی را به رختکن بردند تا پزشکان به وضعیت او رسیدگی کنند.

اعتراض هواداران فولاد به نحوه بازی تیم‌شان بود و در این بین شعارهایی علیه اسکوچیچ و اژدری‌زاده، مدیرعامل فولاد توسط آنها سر داده شد. عده‌ای از هواداران همچنین خواستار بازگشت نعیم سعداوی به تیم فولاد شده و تأکید داشتند این تیم به مربی خارجی نیاز ندارد.

بعد از پایان بازی دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به شکست خانگی فولاد منجر شد، هواداران فولاد به شدت از این وضع گله مند شدند.

آنها ضمن اینکه شعارهای تندی علیه اعضای تیم و باشگاه سردادند؛ برخی شیشه های ورزشگاه از جمله محل برگزاری نشست خبری مربیان را شکستند که این کار آنها با دخالت ماموران انتظامی مواجه شد.

آنها همچنین خواستار برکناری سریع علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شدند و وی را مسبب نتایج ضعیف فولاد در این فصل برشمردند.

با توجه به اینکه جو ورزشگاه غدیر اهواز نامناسب بود مسئولان ورزشگاه از اصحاب رسانه درخواست کردند از سالن کنفرانس دور شوند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)