پنجشنبه 3 اردیبهشت(12:45) 

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : به دليل ممانعت هواداران،پرسپوليسي ها تمرين نکردند

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس تهران روز پنجشنبه به دليل ممانعت هواداران و شعار آنها عليه بازيکنان وکادر فني بدون اينکه تمرين کنند زمين فوتبال ” عمل ” را ترک کردند

پرسپوليسي ها که قرار بود اولين تمرين خود را بعد از شکست سنگين مقابل الغرافه در زمين عمل انجام دهند با هجوم و شعار تماشاگران عليه بازيکنان و کادر فني روبرو شدند و به دليل ممانعت آنها بدون انجام تمرين محل را ترک کردند.
هواداران که بشدت از آخرين نتيجه تيمشان ناراحت بودند با سر دادن شعارهايي از بازيکنان و کادر فني پرسپوليس بجز علي کريمي خواستند که اين تيم را رها کنند.
هواداران با فرياد زدن نام مجتبي محرمي تعصب اين بازيکن را به رخ پرسپوليسي ها کشاندند.
علي کريمي که يکي از بازيکنان موثر در بازي مقابل الغرافه بود و تک گل پرسپوليس را در آن ديدار به ثمر رسانده بود، به نمايندگي از بازيکنان با هوادارن صحبت کر و در خصوص اين شکست سنگين به آنها توضيحاتي داد.
عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه هم که قرار بود در تمرينات امروز شرکت کند از اين امر سرباز زد و در کنار بازيکنان حاضر نشد.
گفتني است اعضاي کادر فني به دليل صحبت هاي اخير حسين بادامکي و عدم حضور وي در تمرينات پرسپوليس، زماني که تيم در قطر بود اين بازيکن را به باشگاه واگذار کردند تا باشگاه با بادامکي برخورد کند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)